واژگونی اتوبوس کانیوزن پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم + عکس

  • کد خبر : 285923
  • 02 آذر 1399 - 18:40
واژگونی اتوبوس کانیوزن پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم + عکس
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایسنا، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع این حادثه در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز (یکشنبه_۲ آذرماه)، اظهار کرد: اتوبوس حامل کانیوزن شرکت پالایش نفت اصفهان از یزدانشهر به سمت پالایشگاه در حرکت بوده که در کمربندی جدید شهرستان خمینی شهر_نجف آباد دچار حادثه می شود.
واژگونی اتوبوس کانیوزن پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم + عکس
وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع این حادثه عوامل امدادی به محل اعزام شدند، گفت: تیم های امدادی پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی و ۱۲ دستگاه آمبولانس در محل حادثه حاضر شده و ضمن انتقال مجروحان، مسیر جاده را بازگشایی کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام اینکه در این حادثه متاسفانه ۴ نفر از کانیوزن پالایشگاه اصفهان فوت کردند و ۱۷ نفر مصدوم شدند، گفت: نیروهای امدادی مصدومان را به بیمارستان ۹ دی خمینی شهر و گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.
واژگونی اتوبوس کانیوزن پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم + عکس
محمد صادق حاجیان، مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان نیز به ایسنا گفت: صبح امروز اتوبوس کانیوزن شرکت پالایش نفت اصفهان که از یزدانشهر به سمت پالایشگاه اصفهان حرکت می کرد دچار حادثه شد.
وی با اشاره به اینکه لغزندگی جاده و انحراف از شانه خاکی و افتادن در چند متر پایین تر از سطح جاده باعث واژگونی این اتوبوس و فوت و مصدومیت سرنشینان آن شد، خاطرنشان کرد: اتوبوس از لحاظ ایمنی مشکلی نداشته و معاینه فنی داشته، ضمن اینکه راننده اتوبوس هم جزو رانندگان خوب سرویس ها بود ولی متاسفانه بارندگی و شیب مسیر باعث وقوع این حادثه شده است.
واژگونی اتوبوس کانیوزن پالایشگاه اصفهان با ۴ کشته و ۱۷ مصدوم + عکس
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان با اشاره به اینکه این شرکت حدود ۱۰۰ سرویس برای رفت و برگشت کانیوزن دارد، افزود: تعداد سرویس ها در شیفت های روز بیشتر است ولی در عصر و شب تعداد سرویس ها خیلی کمتر است.
وی با بیان اینکه در این اتوبوس ۲۱ نفر با راننده بودند که متاسفانه ۴ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند، گفت: ۱۳ نفر از مصدومان به بیمارستان ۹دی خمینی شهر و ۴ به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
حاجیان خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی و اسامی حادثه دیدگان به زودی اعلام خواهد شد.
مهدی مرادیان، رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خمینی شهر نیز در خصوص این حادثه به ایسنا گفت: در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز حادثه واژگونی اتوبوس در کمربندی خمینی شهر- نجف آباد اعلام شد که با توجه به شرایط جوی و عمق و نوع حادثه، آتش نشانان ایستگاه های چهارگانه خمینی شهر با تمام تجهیزات مربوطه به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۴ نفر از سرنشینان اتوبوس جان خود را از دست دادند، افزود: همچنین ۱۴ نفر از سرنشینان در اتوبوس محبوس شده بودند که پس از رها سازی، تحویل عوامل اورژانس شدند. 
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خمینی شهر با اشاره به شرایط جوی و لغزنده بودن جاده، خاطرنشان کرد: سرنشینان این اتوبوس همه از کانیوزن پالایشگاه بوده و مبدا اتوبوس یزدانشهر بوده است.
همچنین عباس عابدی، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس سرویس پالایشگاه اصفهان در گردنه خمینی شهر به سمت شاهین شهر ۷ کد ۱۱۵ و ۳ کد هلال احمر به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه مصدومان این حادثه همه آقا و در سنین ۳۲ تا ۵۹ ساله هستند، افزود: ۴ نفر فوتی این حادثه‌ در سنین ۴۰ تا ۵۰ ساله هستند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285923

برچسب ها

ثبت نظر

-