دستگیری ۶ شکارچی متخلف در منطقه شکار ممنون شهرستان کوثر

  • کد خبر : 285902
  • 02 آذر 1399 - 18:19

به گزارش نیوز، یوسف رشیدی افزود: در عملیاتی ۵ نفر از شکارچیان متخلف با کنترل و مراقبت نامحسوس و هوشیاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر در ابتدای شروع به شکار بازداشت شدند و از این افرد تعداد ۴ قطعه کبک و سایر ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی شهرستان کوثر تحویل داده شدند.

او افزود: در مامورتی دیگر یک نفر شکارچی متخلف توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر و با کمک همیاران محیط زیست شناسایی و با دستور مقام قضایی و همکاری پاسگاه انتظامی در محل سکونت خود بازداشت شد.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر گفت: از این فرد نیز تعداد ۳۴ قطعه کبک و ادوات شکار کشف و ضبط گردید و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

رشیدی اظهار داشت: شکار در کلیه مناطق شهرستان کوثر ممنوع است و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کوثر با متخلفان برخورد می‌نماید.

منطقه شکار ممنوع دربند مشکول به وسعت ۳۰ هزار هکتار با تنوع زیستی جانوری و گیاهی در جنوب شهرستان کوثر واقع شده است و یکی از زیستگاه مهم انواع گونه‌های حیات وحش است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285902

ثبت نظر

-