گروسیان واکنش تندی به تصمیم داور مسابقه در واپسین دقایق نیمه نخست داشت

  • کد خبر : 285893
  • 02 آذر 1399 - 18:11
گروسیان واکنش تندی به تصمیم داور مسابقه در واپسین دقایق نیمه نخست داشت
فرزین گروسیان

سنگربان تیم صنعت نفت آبادان پس از درخششی یک نیمه مقابل سرخپوشان پایتخت، واکنش تندی به تصمیم داور مسابقه در واپسین دقایق نیمه نخست داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

فرزین گروسیان سنگربان سابق استقلال و تراکتور که سابقه حضور در مقابل پرسپولیس همراه با تیم تراکتور را در کارنامه خود دارد،  با پیراهن تیم جدیدش مقابل سرخ‌پوشان پایتخت حاضر شد و بار دیگر در درون دروازه ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد؛ گروسیان که در تقابل قبلی با پرسپولیس، نمایش نسبتاً خوبی را از خود نشان داده بود، در این دیدار نیز بارها واکنش‌های خود مقابل ضربات بازیکنان پرسپولیس از جمله سیامک نعمتی و وحید امیری ایستادگی کرد و نفتی‌ها را به کسب حداقل امتیاز در تهران امیدوار کرد.

اما سوت جنجالی محمدرضا اکبریان به نشانه اعلام پنالتی به سود پرسپولیس در دقایق پایانی نیمه نخست، باعث شد تا گروسیان واکنش تندی را علیه تصمیم داور نشان بدهد؛ او پس از اعلام پنالتی، به آسمان پرید و اعتراضات متوالی را به اکبریان و دستیارانش داشت چرا که معتقد بود پنالتی به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام شده است.

سرانجام گروسیان در مقابل پنالتی پرسپولیس ایستاد و به خوبی هم توانست جهت ضربه نعمتی را تشخیص دهد اما توپ بالاتر از دستانِ او به تور دروازه چسبید تا پرسپولیس با برتری حداقلی هفته دوم را به پایان ببرد.

گروسیان سنگربان تیم صنعت نفت پس از درخششی یک نیمه مقابل سرخپوشان پایتخت، واکنش تندی به تصمیم داور مسابقه در واپسین دقایق نیمه نخست داشت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285893

برچسب ها

ثبت نظر

-