برخی در داخل قصد تطهیر آمریکا را دارند / بزک‌کنندگان آمریکا هرگز رابطه خود را آشکار اعلام نمی‌کنند

  • کد خبر : 285887
  • 02 آذر 1399 - 18:08
برخی در داخل قصد تطهیر آمریکا را دارند /  بزک‌کنندگان آمریکا هرگز رابطه خود را آشکار اعلام نمی‌کنند

 

 

برخی در داخل قصد تطهیر آمریکا را دارند/ بزک‌کنندگان آمریکا هرگز رابطه خود را آشکار اعلام نمی‌کنند

 

نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مواظب تطهیرکنندگان داخلی ( تطهیر آمریکا ) شیطان بزرگ باشیم و این یک ضرورت قطعی برای نیروهای انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز (یکشنبه، ۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، غلامحسین رضوانی نماینده تهران طی سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیجیان طلبکاران واقعی هستند ولی همیشه در نقش بدهکار ظاهر می شوند امیدوارم که ما هم راه آن ها را در پیش بگیریم.

 

وی افزود: شیطان بزرگ با تمام بی شرمی مکررا اعلام کرده که می خواهد با فشار اقتصادی به مردم ایران نظام را سرنگون کند. البته این مقدار اعتراف تلویحی به ناتوانی از مقابله رو در رو با نظام جمهوری اسلامی است و همچنین تلویحا تاکتیک مبتنی بر فریب را لو داده است یعنی چون نمی تواند رو در رو مبارزه کند از نیرنگ استفاده می کند. در این رابطه توجه ما باید به تطهیرکنندگان داخلی شیطان بزرگ باشد، این یک ضرورت قطعی برای نیروهای انقلابی است.

 

حمله تند ترامپ به سازندگان واکسن کرونا | بازی فاسدی راه انداختید - همشهری  آنلاین

 

تطهیر آمریکا شیطان بزرگ

نماینده تهران در ادامه اظهار داشت: البته بزک کنندگان هرگز همراهی خود را با شیطان بزرگ با بلندگو اعلام نمی کنند بلکه با روش های پیچیده مثل اینکه این آمریکا نیست که شیطان بزرگ است بلکه ترامپ است که رفتار زشتی دارد و شأن آمریکایی ها اجل از این موارد است یا اینکه این اسرائیل است که آمریکا را وادار به خصومت با ما می کند یا کفتار پیر استعمار شیطان بزرگ است.

وی افزود: وقتی رفتار آن ها را در نظر بگیریم می بینیم که چنین و چنان می کنند و آن علتش راهنمایی اسرائیل است در صورتی که منشا همه سیاست های نادرست شیطان بزرگ است و هیچ جای دنیا جنایتی صورت نمی گیرد و خونی به ناحق ریخته نمی شود که مستقیم یا غیرمستقیم آمریکا در آن دخالت دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان تاکید کرد: باید مواظب باشیم که جریان تحریف نتواند نسل های جوان ما را فریب بدهد و وانمود کند که گویا ما هستیم که با آمریکا خصومت داریم.

 

>>> خبر مرتبط:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285887

ثبت نظر

-