دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت مغازه در استان بوشهر

  • کد خبر : 285847
  • 02 آذر 1399 - 17:41
دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت مغازه در استان بوشهر

به گزارش نیوز،  سردار “خلیل واعظی” ظهر امروز یکشنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه به صورت سریالی در سطح استان از اواخر سال گذشته تاکنون دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران‌انتظامی پس از جمع آوری شواهد و مدارک و بررسی صحنه های سرقت، طی یک عملیات هماهنگ و دقیق با انجام اقدامات اطلاعاتی همه اعضای این باند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این افراد به صورت بسیار حرفه ای با استفاده از ۵ دستگاه خودروی متفاوت در شهرهای مختلف استان با تخریب درب های برقی مغازه های گیم نت، لوازم خانگی و موبایل فروشی و در بعضی از موارد منازل مسکونی اقدام به سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه اعضای این باند غیربومی ساکن یکی از استان های همجوار بودند گفت: در نهایت پلیس آگاهی استان طی یک عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی شهرستان ها، با استقرار ماموران پلیس در تمامی ورودی و خروجی های استان، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در حالی که قصد خروج از استان از طریق جاده فرعی پشت ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم به سمت استان خوزستان را داشت، در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف و ۴ نفر اعضای این باند دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی انجام شده از درون صندوق عقب خودرو سارقان، تعداد زیادی اقلام و تجهیزات رایانه ای و تلفن همراه هوشمند سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان به دلیل مواجه شدن با ادله و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت مغازه، ۲ فقره سرقت خودرو در شهرستان بوشهر، ۶ فقره سرقت مغازه در شهرستان دیلم، ۱۰ فقره سرقت مغازه و ۷ فقره سرقت منزل در شهرستان دشتستان و ۱۰ فقره سرقت مغازه در شهرستان گناوه، ۸ فقره سرقت منزل و دو فقره سرقت خودرو در مجموع ۵۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

واعظی با بیان اینکه بخشی از اموال مکشوفه از سارقان توسط مال باخته ها شناسایی و با هماهنگی قضایی تحویل آنان شد، تاکید کرد: تحقیقات همچنان در خصوص فعالیت و تعداد سرقت های این باند ادامه دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285847

ثبت نظر

-