تبدیل تویوتا لندکروزر ۷۹ به یک خودروی زرهی! (+عکس)

  • کد خبر : 285819
  • 02 آذر 1399 - 17:25
تبدیل تویوتا لندکروزر ۷۹ به یک خودروی زرهی! (+عکس)

مکس ۳ قطعاً شبیه لندکروزر نیست. در بخش جلو یک جلوپنجره بزرگ به همراه چراغ‌های متفاوت دیده می‌شود. خطوط بدنه نیز کاملاً شکسته بوده و پر از خیزهای شدید است. درب‌های برعکس نیز برای ورود و خروج راحت‌تر از کابین طراحی شده‌اند. SVI این محصول را در نمونه‌های تک و دو کابین و هشت نفره برای حمل نظامیان ارائه می‌کند. مکس ۳ همچنین به‌صورت فرمان راست نیز در دسترس است.



مکس ۳ در حالت استاندارد سطح حفاظت B6 بالستیک را داراست و بنابراین می‌تواند در برابر سلاح‌هایی همچون کلاشنیکف یا همان AK47 مقاومت کند. شیشه‌های زرهی و صفحات فولادی هم برای محافظت از بدنه بکار رفته‌اند.



نسخه‌ای از این خودرو با سطح حفاظت B7 نیز در دسترس است که تا حدی در برابر انفجار مقاوم می‌باشد. البته دسترسی به چنین خودرویی در آفریقای جنوبی نیازمند مجوزهای دولتی بوده و معمولاً در اختیار شرکت‌های امنیتی یا دولتی قرار می‌گیرد.



حتی نسخه‌ای کاملاً نظامی از مکس ۳ نیز تولید شده که سطح حفاظتی آن از دو نمونه قبلی بالاتر است.

SVI برای زرهی کردن این خودرو اقدام به ارتقای سیستم تعلیق استاندارد لندکروزر کرده است. همچنین از رینگ و لاستیک‌های جدید استفاده شده است. البته نیروبخش مکس ۳ پیشرانه و گیربکس خود تویوتاست.



قیمت این خودرو در آفریقای جنوبی از ۱.۶ میلیون راند معادل ۱۰۳۰۵۳ دلار شروع می‌شود. این شرکت با دریافت سفارش‌ها خودرو را در سه ماه تحویل می‌دهد.


منبع:پدال

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285819

ثبت نظر

-