مسجد و معنویت می‌تواند جلوی کرونا را بگیرد/ هیچ‌کدام از نمایندگان در ستاد ملی کرونا عضو نیستند

  • کد خبر : 285734
  • 02 آذر 1399 - 16:20
مسجد و معنویت می‌تواند جلوی کرونا را بگیرد/ هیچ‌کدام از نمایندگان در ستاد ملی کرونا عضو نیستند

مسجد و معنویت می‌تواند جلوی کرونا را بگیرد/ هیچ‌کدام از نمایندگان در ستاد ملی کرونا عضو نیستند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در تصمیمات کرونایی به نیازهای معنوی توجه نشده است؛ امروز مسجد و معنویت می‌تواند جلوی کرونا را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ آذر) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به سالروز تأسیس بسیج مستضعفین گفت: خداوند بسیج را در کنار ذات مقدس خودش می‌آورد، این روز را به مردان و زنان مومن تبریک می‌گویم.


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات مجلس در روزهای تعطیلی دوهفته‌ای کشور بیان کرد: تشکر ویژه از ریاست محترم مجلس و هیئت رئیسه محترم دارم که نگذاشتند کسانی در این ایام مجلس را به تعطیلی بکشانند. این عزیزان ایستادگی کردند  تا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، مجلس را سرپا نگه دارند؛ بله امروز همه ما جمع شدیم و به وظیفه خود پرداختیم.


وی ادامه داد: از عزیزانی که در عرصه بهداشت و درمان زحمت می‌کشند و در این روزهایی که با بیماری منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم مردانه در میدان  انجام وظیفه می‌کنند تشکر می‌کنم.


این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلی کشور گفت: امروز از تصمیماتی که کارشناسان دولت انجام می‌دهد گله داریم؛ امروز بسیاری از کسب و کارها را  تعطیل کردیم در حالی که بانکها بازهستند،از یک روز دیرکرد جریمه شان چشم‌پوشی نمی‌کند، چک ها به بانک‌ها می‌ورند، این دغدغه آفرین است یا آرامش افزا؟


وی ادامه داد: تصمیم نابخرد برای این بیماری می گیریم، ساعات حمل و نقل را کم می‌کنیم به خیال اینکه تراکم جمعیت و فاصله اجتماعی درست شود اما حال که می‌بینیم این قصه موجب تراکم بیشتر جمعیت شده است کارمندان را به دورکاری وامی وامی داریم که این موجب تراکم بیشتر ارباب‌رجوع شده است.


نقدعلی با بیان این‌که هیچ کس از نمایندگان در ستاد ملی کرونا عضو نیستند، عنوان کرد: بعضی از این تصمیمات مثل منع آمد و شد براسس  نص قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد.


وی ادامه داد: در تصمیمات کرونایی به نیازهای معنوی توجه نشده است؛ امروز مسجد و  معنویت می‌تواند  جلوی کرونا را بگیرد. مقام معظم رهبری فرمودند در این روزها به معنویات مردم توجه شود اما  سنگ و سند  را بستند و سگان را رها کردند؛ بیماری غوغا می‌کند و ما راه‌های آرامش معنوی را بر مردم بسته‌ایم. 


نقدعلی ادمه داد: کسانی که ۲۰ سال در عرصه و مسند مدیریت بهداشتی این کشور تکیه زده‌اند و کسانی که جنایت بزرگ عقیم‌سازی زنان و نسل‌کشی ما را رقم زدند جلوی طب سنتی ایستادگی کردند، خوشبختانه  مجلس محترم با طرح جمعیت و تعالی خانواده جلوی این جنایت را می‌گیرد.


وی افزود: ملت عزیز ایران به شما می‌گویم بعد از چندین سال که مقام معظم رهبری دستور دادند جلوی قصه کنترل جمعیت گرفته شود، دو ماه پیش وزیر بهداشت دستور داده است قضیه عقیم سازی برداشته شود. معاونی که خود بانی قضایا بوده است و به گفته ریاست کمیسیون اصل ۹۰ امروز  ۴۰ شکایت از او شده است طلبکارانه استعفا می‌دهد، در صورتی که می‌گویم  مجلس مردانه جلوی فساد ایستاده است.


این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مجلس طرح کمک معیشتی می‌دهد و قانون تصویب می‌کند ، دولت نامه می‌نویسد برای شورای نگهبان که ردیف بودجه‌ای برای این وجود ندارد بعد از اینکه مجلس با کارشناسی محل بودجه را تعیین کند قبل از ابلاغ، دولت همان طرح را در قالب طرح دولتی ابلاغ می‌کند در حالی که  مردم می دانند امروز مجلس انقلابی مدافع حقوق مردم و مطالبات آنان است.


وی ادامه داد: کسانی که روزی امضای جان کری را ضمانت می‌دانستند و امروز خاطرات رفاقت بایدن را مرور می کنند، بدانند ما خواهان ارتباط اقتصادی با جهان هستیم، ما مدافع صادرات و فروش نفت با دنیا هستیم اما با ذلت، وطن‌فروشی و حضوع در مقابل مستکبران را مخالف هستیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285734

ثبت نظر

-