نیوز – نگاهی به مطبوعات اسپانیا | باز هم تقابل مسی و رونالدو؛ زیباترین دوئل فوتبالی

  • کد خبر : 312810
  • 18 آذر 1399 - 11:17
نیوز – نگاهی به مطبوعات اسپانیا | باز هم تقابل مسی و رونالدو؛ زیباترین دوئل فوتبالی

به گزارش نیوز، مطبوعات اسپانیا در روز سه شنبه ۱۸ آذر – ۸ دسامبر به مهمترین مسائل فوتبال در این کشور واکنش نشان دادند.

 در چارچوب بازی نهایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا در خانه میزبان یوونتوس از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه است. پس از رفتن رونالدو از رئال مادرید، دیگر رونالدو و مسی رویاروی همدیگر بازی نکردند و امشب قرار است دوباره یکی از زیباترین دوئل‌های فوتبالی را به نمایش گذارند.

تقابل مسی و رونالدو باعث شده تا تمام مطبوعات اسپانیا در خصوص این بازی صحبت کنند.

بررسی روزنامه‌های ورزشی روز گذشته اسپانیا را در اینجا بخوانید.

مارکا چاپ مادرید با تیتر «مثل روزهای قدیم» از تقابل مسی و رونالدو پس از ۲ سال نوشت. این رسانه از صحبت کومان که این ۲ بازیکن در ۱۵ سال بهترین بازیکن دنیا بودند صحبت کرد.

آ.اس چاپ مادرید با تیتر «خواستنی‌ترین دوئل» در خصوص بازی امشب مسی و رونالدو صحبت کرد. این رسانه از تقابل ۱۱ توپ طلای فوتبال با هم نوشت.

موندو دپورتیوو از تیتر «بازگشت دوئل» برای تقابل امشب مسی و رونالدو استفاده کرد که بازی امشب سی و ششمین رویارویی آنها خواهد بود. بازی رفت با حساب ۲ بر صفر به سود بارسایی‌ها به پایان رسیده است.

اسپورت چاپ بارسلونا نیز تیتر «بگذارید امید بازگردد» به روی جلد برد و از لزوم برد تیم کومان مقابل یووه نوشت. این روزنامه گزارش داد که بارسلونا می‌خواهد پس از شکست مقابل کادیز با برد مقابل بیانکونری تصویر خود را تغییر دهد. تیم کومان با اینکه در لیگ قهرمانان اروپا درخشان ظاهر شده ولی اصلاً در لالیگا خوب کار نکرده است. کومان در نشست خبری روز گذشته در خصوص این موضوع صحبت کرد که می‌توانید در اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

 

 


لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=312810

برچسب ها

ثبت نظر

-