بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان درخصوص هفته بسیج

  • کد خبر : 285377
  • 02 آذر 1399 - 11:50
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان درخصوص هفته بسیج

یکشنبه ۲ آذر ۱۳۹۹ – ۰۹:۳۴

 هفته بسیج

تهران (پانا) – بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج میعادگاه آحاد ملت برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمانها و اهداف آن بوده و امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد هجمه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و … از سوی استکبار جهانی قرار گرفته بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی بوده و برای حفظ و استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگیهای این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.

برخورداری مردم از روحیه بسیجی و اعتقاد عمیق به فرهنگ ایثار و شهادت در راه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی که ثمره زعامت پیامبرگونه معمار کبیر انقلاب اسلامی و خون هزاران تن از فرزندان برومند این آب و خاک است، عاملی موثر و انکار ناپذیر در راه استواری و سربلندی ایران اسلامی محسوب میشود.

جاری بودن تفکر بسیجی در عرصه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی همواره زمینه ساز تحول بوده و ایران اسلامی را در راه تحقق اهداف ارزشمند خود به ویژه در مقابله با جنگ نرم روانی دشمن موفق داشته است.

بی تردید، دور اندیشی، هوشیاری و درایت بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس نهاد مقدس بسیج و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) اساسی ترین عامل خنثی سازی توطئه ها در مقابل انقلاب اسلامی بوده و حوادث سالهای بعد، گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان فرا رسیدن هفته بسیج را گرامی داشته و این ایام مبارک را به ملت سرافراز ایران اسلامی به ویژه اساتید و کانیوزن و دانشجویان دانشگاه فرهنتگیان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285377

ثبت نظر

-