ویدئو | زیردریایی خطرناکی که می‌تواند زیر ۳۰ دقیقه کره زمین را نابود کند

  • کد خبر : 285227
  • 02 آذر 1399 - 11:34
ویدئو | زیردریایی خطرناکی که می‌تواند زیر ۳۰ دقیقه کره زمین را نابود کند

 

 

نیوز: به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کشور آمریکا سال‌هاست به دنبال تجهیز زیردریایی با سلاح‌هایی است که بتواند با استفاده از آنها کشورهای جهان را نابود کند. از جمله این سلاح‌ها، بمب اتم، موشک هسته‌ای، میکروب‌های خطرناک و تجهیزات بیولوژیک، ماهواره‌های فضایی با حمل تجهیزات محرمانه و… هستند.

 

گزارش تسنیم از زیردریایی‌های ایران|جهش 6برابری تُناژ در آینده/ قدم‌به‌قدم به‌سمت زیردریایی‌های سنگین- اخبار نظامی | دف - اخبار سیاسی تسنیم - Tasnim

ایالت متحده برای حمل این سلاح‌ها از فضاپیماها، جنگنده‌ها، کشتی‌ها و زیردریایی‌ها استفاده می‌کند که یکی از خطرناک‌ترین آنها زیردریایی تهاجمی کلاس Seawolf است که از آن به عنوان گران‌ترین و پیشرفته‌ترین زیردریایی آمریکا یاد می‌شود. البته برخی کارشناسان معتقدند زیردریایی‌های virginia پیشرفته‌تر بوده که در نیروی دریایی این کشور مشغول خدمت هستند.


>>> بیشتر بدانید:

موشک پلاریس؛ اولین موشک زیردریایی پرتاب اتمی جهان +عکس

 


پیشرفته‌ترین زیردریایی ساخت ایران رونمایی می‌شود

به هر حال زیردریایی Seawolf به‌شدت پنهانکار بوده و کشف آن بسیار دشوار است و بدنه این آبگرد رزمی از جنس فولاد پرفشار HY-100  بوده و پوشش ضد پژواک دارد و می‌توان تا عمق ۳۰۵۰ آب نفوذ کند. این زیردریایی همچنین قابلیت تجهیز شدن به قدرتمندترین موشک‌های اتمی را دارد و با شلیک چند فروند از آن می‌تواند حیات را در کره زمین غیرممکن کند.

اشنای با ناوگان زیر دریایی ایران - مجله اینترنتی آراس , اخبار , عکس , مدل , فناوری

کشور آمریکا در حال حاضر خطرناک‌ترین کشور جهان است و با وجود اینکه تلاش می‌کند هیچ کشوری به توان هسته‌ای، حتی در ابعاد صلح‌آمیز و پزشکی دست پیدا نکند اما خود با ساخت چنین سلاح‌هایی می‌تواند عامل مرگ میلیاردها انسان شود و کره خاکی را متلاشی کند.

>>> خبر مرتبط:

به آب انداختن زیر دریایی جدید کره جنوبی+عکس

اقامه نماز جماعت بر روی زیر دریایی‌ + عکس

«نهنگ قاتل»؛ زیردریایی غول پیکر و بدون سرنشین بوئینگ در نیروی دریایی ایالات متحده+عکس

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285227

ثبت نظر

-