نیوز – هفته دهم لالیگا|پیروزی پرگل شاگردان لوپتگی مقابل سلتاویگو

  • کد خبر : 285055
  • 02 آذر 1399 - 8:41

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، از هفته دهم رقابت‌های لالیگا، سویا میزبان سلتاویگو بود و در یک بازی پرگل به برتری ۴ بر ۲ رسید.

در این بازی کنده ۵، نسیری ۴۵، اسکودرو ۸۵ و مونیر ۸۷ برای سویا گل زدند. گل‌های سلتاویگو هم توسط آسپاس ۱۰ و نولیتو ۳۶ زده شد.

سویا با این برد ۱۳امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

سلتاویگو هم با ۷ امتیاز نوزدهم است.

 

لوپتگی: انتظار داشتم رئال مادرید فرصت بیشتری به من دهد | خبرگزاری ایلنا

 

یولن لوپتگی آرگوته (اسپانیایی: Julen Lopetegui Argote‎ ،تلفظ اسپانیایی: [ˈxulen lopeˈteɣi aɾˈɣote]؛ زادهٔ ۲۸ اوت ۱۹۶۶) بازیکن فوتبال پیشین و سرمربی فوتبال اهل اسپانیا است. وی که در دوران بازی خود، دروازه‌بان بود در ۳۱۷ بازی رسمی برای باشگاه‌های مختلف اسپانیایی به میدان رفت.

از باشگاه‌هایی که وی در آن بازی کرده‌است. می‌توان به تیم‌های رئال مادرید، لاس پالماس، بارسلونا و رایو وایکانو اشاره کرد.

وپتگی در سال ۲۰۱۶ سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا شد. وی سابقه سرمربیگری تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا و پورتو پرتغال (۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶) را نیز دارد. وی در ژوئن سال ۲۰۱۸ و یک روز پیش از شروع جام جهانی به دلیل مذاکره و توافق برای بستن قرارداد با باشگاه فوتبال رئال مادرید بدون اطلاع و هماهنگی با فدراسیون فوتبال اسپانیا، از سمت سرمربیگری تیم ملی فوتبال اسپانیا بنا به تصمیم روبیالس اخراج شد.

لوپتگی در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ یک روز پس از شکست سنگین ۵–۱ رئال مادرید برابر بارسلونا و به دلیل نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری رئال مادرید اخراج شد. و سانتیاگو سولاری جایگزین وی شد.


بیشتر بخوانید:

لوپتگی: قهرمان هم نمی‌شدیم عاشق بازیکنانم بودم


سرمربی تیم ملی اسپانیا، هم‌گروه ایران در جام جهانی، اخراج شد | ورزش | DW |  13.06.2018

 

لوپتگی بعد از پایان کارش با رئال مادرید از تیم ملی فوتبال کشور ایران پیشنهاد داشت. ولی تنها بخاطر سرطان پدرش آن پیشنهاد خارج از اسپانیا را نپذیرفت. سرانجام وی در تابستان ۲۰۱۹ هدایت باشگاه فوتبال سویا را بر عهده گرفت. و در همان فصل اول توانست مقام چهارم لالیگا و مقام قهرمانی لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را بدست آورد. و در لیگ اوروپا هم با برد سه بر دو در برابر اینتر‌ میلان با مربیگری کونته موفق به قهرمانی شد.

انتهای پیام/

 

>>همچنین بخوانید:

هفته نهم لالیگا| پیروزی شاگردان لوپتگی مقابل اوساسونا

لوپتگی: به این بازیکنان افتخار می‌کنم

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285055

ثبت نظر

-