محمد علوی: باید با سرمربی استقلال برخورد قاطع شود ؛ حمله تند یک پرسپولیسی به محمود فکری

  • کد خبر : 285053
  • 02 آذر 1399 - 8:40
محمد علوی: باید با سرمربی استقلال برخورد قاطع شود ؛ حمله تند یک پرسپولیسی به محمود فکری

 

 

محمد علوی

نیوز: سید محمد علوی مدیر تیم فولاد می‌گوید اگر محمود فکری از رفتارش پشیمان شده بود، تاکنون رسماً عذرخواهی می‌کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

سید محمد علوی مدیر تیم فولادخوزستان در گفت‌وگو با رسانه‌ باشگاه فولاد درباره کلیپ منتشر شده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد و استقلال این چنین گفت:

کلیپ واقعا منزجرکننده بود و من نمی‌دانم چرا و چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد این گونه حرف بزند، قطعا اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی دو مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همان جا با سرمربی تیمشان برخورد می کردند که چرا با این گونه الفاظ درباره کادرفنی و بازیکنان تیم ما صحبت می‌کند.


>>>بیشتر بخوانید:

نیوز – علوی:‌ فولاد کارهای بزرگی در آسیا انجام می دهد/ با تجربه سال گذشته لیگ بیستم بهتر برگزار می شود

علوی: همسر بحرینی‌ام تا صبح برایم کری خواند :: ورزش سه

 

وی در ادامه افزود:

باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از ایشان به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین مقدس فوتبال نباشیم. بالاخره این زمین حرمت دارد و هرکس باید بداند که کجاست و چه حرفی را بر زبان می‌آورد.

سید محمد علوی مدیر تیم فولاد همچنین گفت:

ایشان به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد. و اگر اسم کسی را اورده بود به صورت شخصی نیز در دادگاه از او شکایت می‌کردیم. مستندات و شواهد خود را به کمیته اخلاق خواهیم فرستاد و امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی در خصوص این موضوع با ایشان کند. تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

سید محمد علوی سرپرست تیم فولاد در انتها افزود:

الان که با شما صحبت می‌کنم. ایشان هنوز عذرخواهی از باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران بزرگ فولاد نکرده و فکر می‌کنم. اگر از رفتارشان ناراحت بودند. و متنبه شده بودند عذرخواهی انجام می شد. و شاید اکنون دیگر برای کاهش محرومیت احتمالی و اینکه کمیته اخلاق ورود کرده. بخواهد از صحبتی کنند. من به جای ایشان از تمامی هواداران دو تیم بزرگ فولاد و استقلال بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم. و قطعا رفتار آقای فکری ارتباطی با باشگاه فرهنگی استقلال و هوادارانشان ندارد. چرا که در زمان حضور اسطوره‌های بزرگ در این باشگاه چون ناصر خان، منصور پورحیدری، پرویز مظلومی و …همیشه اخلاق اولویت بوده است.

 

همچنین بخوانید:

سیدمحمد علوی: دلیلی ندارد داور بازی با استقلال عوض شود – نیوز

نیوز – علوی: امیدواریم امسال در آسیا بدرخشیم/ مدیرروستا: قرعه‌ پیکان خوب بود

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=285053

ثبت نظر

-