سفر به جزیره کیش متفاوت خواهد بود

  • کد خبر : 284724
  • 02 آذر 1399 - 3:23
سفر به جزیره کیش متفاوت خواهد بود

سفر به جزیره کیش متفاوت خواهد بود

جزیره کیش در مدت زمان شیوع بیماری همواره تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به طور دقیق رعایت کرده و بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش دوش به دوش هم در راستای مبازره با بیماری کرونا از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند

یک سالی می‌شود که از شیوع بیماری کرونا در جهان می‌گذرد و این بیماری منحوس تمام مرزهای جهان  را درنوردیده و هم اکنون تمام شهرهای ایران را به مرز هشدار رسانده است.  طی تصمیم جدید ستاد ملی کرونا، تمام شهرها مجبور به تعطیلی ۲ هفته‌ای هستند و جزیره کیش نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته باید یادآور شویم که جزیره کیش در مدت زمان شیوع بیماری همواره تمام دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به طور دقیق رعایت کرده و بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد کیش دوش به دوش هم در راستای مبازره با بیماری کرونا از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند و این امر باعث شده کیش جزو مناطقی باشد که شیوع بیماری در آن بسیار کم بوده است. امیدواریم اینبار نیز کشیوندان و مسافرانی که قصد سفر به این جزیره را دارند، همگام با دستور ستاد ملی کرونا برای کاهش و کنترل این بیماری تمام تلاش خود را کرده و نهایت همکاری را با مسئولان داشته باشند.


البته برکسی پوشیده نیست که پاییز بهترین فصل برای سفر به جزیره کیش است؛ اما متاسفانه در یک سال گذشته شیوع بیماری مانع از برگزاری مراسمات اماکن تفریحی شده است. در حال حاضر مسافرانی که قصد سفر به این جزیره زیبا را دارند، باید تمام بروتکل بهداشتی را رعایت کرده و قبل از سفر از قوانینی که برای کنترل بیماری کرونا در کیش حاکم است، اطلاعات کسب کنند. قطعا کنترل این بیماری نیازمند همکاری بیشتر مردم با مسئولان است و نباید تنها انتظار داشت که مسئولان پای کار بیایند. باید بدانیم که یک دست صدا نخواهد داشت. از سوی دیگر نیز مسئولان باید با برنامه ریزی دقیق تر علاوه بر سلامت مردم نگران معیشت آنها نیز باشند. تا بار دیگر سلامتی به این کشور بازگردد.

مرتضی بلوکی


 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284724

برچسب ها

ثبت نظر

-