بازداشت دزدان موبایل قاپ در صحنه فرار

  • کد خبر : 284671
  • 02 آذر 1399 - 2:25
بازداشت دزدان موبایل قاپ در صحنه فرار

چند فقره موبایل قاپی

نیوز: به گزارش گروه حوادث نیوز، سرهنگ “ضرغام آذین” سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران گفت: با وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری توسط راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت، شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار تیم های گشت انتظامی سرکلانتری دوم قرار گرفت.

 

گشت زنی های هدفمند

وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند ادامه داشت تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۳۷ نصر حین گشت زنی در محدوده کلانتری متوجه سرقت تلفن همراه خانمی توسط دو موتورسوار می شوند.

 

شکار دزدان موبایل قاپ در صحنه سرقت / در تهران رخ داد

زمینگیر شدن دزدان موتور سوار

این مقام انتظامی با بیان اینکه گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، گفت: سارقان با افزایش سرعت قصد متواری از محل را داشتند که به علت عدم تعادل، با زمین برخورد و موفق به فرار نمی شوند.

وی عنوان کرد: هر دو موتورسوار در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان تلفن همراه مال باخته کشف و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 

دزدان گوشی موبایل را در صحنه سرقت جا گذاشتند / رنگ جیغ موتور کار دست دزدان  داد +عکس - آمد خبر

انتقال متهمان موبایل قاپی به کلانتری نصر

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران ابراز داشت: متهمان به کلانتری نصر انتقال و در تحقیقات مقدماتی به ۱۰۰ موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ آذین اضافه کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

کشف ۱۰۰ فقره موبایل قاپی در پایتخت - نیوز

 

 بیشتر بخوانید: 

بازداشت دزدانی که لواسان را به هم ریخته بودند !

دزدان صندوق زن خودرو های ایرانی در مرکز تهران بازداشت شدند

۴ ایرانی در فرانسه به اتهام دزدی در لباس پلیس بازداشت شدند

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284671

ثبت نظر

-