صندوق بازنشستگی دیگر از ما نمی‌پذیرد که شرکتی زیان ده باشد

  • کد خبر : 284660
  • 02 آذر 1399 - 2:12
صندوق بازنشستگی دیگر از ما نمی‌پذیرد که شرکتی زیان ده باشد

صندوق بازنشستگی دیگر از ما نمی‌پذیرد که شرکتی زیان ده باشد

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا گفت: نظارت و ساماندهی شرکت ها در هلدینگ آتیه صبا به صورت جدی در حال انجام است تا همه شرکت ها به سوددهی برسند چرا که سهامدار ما که صندوق بازنشستگی کشوری است دیگر از ما نمی‌پذیرد که شرکتی زیان ده باشد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا، سید علیرضا عظیمی پور در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد اظهار کرد:سهام مدیریتی شرکت فجر جهاد در ماه های گذشته به هلدینگ آتیه صبا منتقل شده است و انتقال آن در حال انجام تشریفات قانونی است که امیدوارم بزودی این پروسه به اتمام برسد .


وی افزود: در تلاطماتی که در شرکت فجرجهاد وجود داشته هنوز انتظارات ما از این شرکت برآورده نشده است و نیاز است که بیشتر تلاش صورت بگیرد تا شرکت به سودهی مناسبی برسد البته تفاهم نامه های اخیر با شرکت پرسی گاز و نفت پاسارگاد اقدام مثبتی بود که باید ادامه یابد چرا که پایه های مستحکمی برای ادامه فعالیت شرکت است.


مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا تصریح کرد: شرکت فجر جهاد پتانسیل های خوبی در حوزه حمل و نقل داخلی دارد ولی هنوز آنطور که شایسته است توانایی های خود را به نمایش نگذاشته است و این نیاز به پیگیری و تلاش بیشتر برای بالابردن بازدهی شرکت دارد.


وی با بیان اینکه در آتیه صبا سعی می کنیم تا از افراد متخصص هر حوزه برای هدایت شرکت ها استفاده کنیم ؛ خاطرنشان کرد: برای هدایت شرکت فجر جهاد هم فردی انتخاب کرده ایم که کل رزومه اش در حوزه حمل و نقل بوده و تجربه زیادی در این حوزه دارا است و امیدوارم با حضور ایشان فجرجهاد به سوددهی و شرایط خوبی برسد.


عظیمی پور با اشاره به نظارت جدی به شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تاکید کرد: نظارت و ساماندهی شرکت ها در هلدینگ آتیه صبا به صورت جدی در حال انجام است تا همه شرکت ها به سوددهی برسند چرا که سهامدار ما که صندوق بازنشستگی کشوری است دیگر از ما نمی پذیرد که شرکتی زیان ده باشد.


وی افزود: برنامه شرکت باید به گونه ای باشد که عملکرد این شرکت در سال آینده سود ده و بدون زیان باشد و در حوزه حمل و نقل به رتبه نخست برسد و بتواند نقش مهمی در حمل و نقل داخلی کشور ایفا کند.


طی این مراسم که با حضور اعضای هیت مدیره و مدیران شرکت فجرجهاد برگزار شد ، سید هوشنگ ولی زاده به عنوان مدیرعامل شرکت فجرجهاد معرفی شد و از خدمات  فرزین سلطانی در طول مدت حضور در شرکت فجرجهاد تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284660

ثبت نظر

-