تاکید شریعتمداری بر همکاری وزارت کار با بسیج

  • کد خبر : 284535
  • 01 آذر 1399 - 23:52

تاکید شریعتمداری بر همکاری وزارت کار با بسیج

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، نوشت: این وزارتخانه برای زدودن چهره‌های خشن فقر و بی‌عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی و… نیازمند همکاری بسیج است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری (وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج پیامی را به این شرح صادر کرد: 


شجره طیبه بسیج، یک فرهنگ، اندیشه، تفکر و باور است و همگان در سایه‌ی پیروی از این مکتب سازنده و رهروی راستین این راه و فرهنگ رهائی بخش می‌توانند از هرگونه گزند و آفتی در امان باشند. 


فرهنگی که متن آن عشق و دلدادگی، شیرازه‌ی آن ایثار و از خودگذشتگی و نتیجه عمل به آن، موفقیت و پیروزی است. 


آن روز که حضرت امام خمینی (ره) با آینده نگری و تدبیر مثال زدنی، فرمان تشکیل سازمان بسیج را دادند بر این باور صحه گذاشتند که انقلاب اسلامی و بسیج، در هم تنیده شده و از هم جدا نخواهند شد. 


سطرسطر کتاب تاریخ انقلاب اسلامی، مشحون آثار حماسه ساز و بی‌بدیل بسیج و بسیجیانی است که جسورانه و غیرتمندانه همواره با هوشیاری و آگاهی، از کیان انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس، دفاع کرده و آن را از گزندهای پنهان و پیدا مصون داشته اند، بی‌شک جامعه، خود را مدیون و قدردان فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های بسیجیان می‌داند و بر خود می‌بالد. 


امروز که میهن اسلامی در شرایط سخت و دشوار اقتصادی به سر می‌برد و در مسیر آزمون بزرگ الهی قرار دارد، بیش از هر زمان، به بسیج و تفکر بسیجی نیاز است تا در سایه اراده‌ای آهنین و ایمانی قوی، خاک ریزهای دشمن مکار را در نوردد و پرچم عزت و سرافرازی را بر عرصه‌های تسخیر شده بر افرازد. 


در توصیف قدرت و عظمت بسیج همین بس که در هشت سال دفاع مقدس، استکبار جهانی را که داعیه یکه تازی در دنیا داشت به مذلت کشاند، در مقابل‌شان سر تعظیم و تحقیر فرود نیاورد، سربلند و استوار در برابرشان ایستاد تا پرچم پیروزی را برافراشت. 


این روزها نیز که از یک سو تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه گلوی مردم این سرزمین را می‌فشارد و از سوی دیگر ویروس منحوس کرونا باعث از دست دادن تعداد زیادی از هموطنان‌مان شده است، تنها راه رهایی و برون رفت از این شرایط، وحدت و یکپارچگی ملی، یکدلی، همراهی و اشتراک مساعی مسئولان کشوراست. 


باید بسیجی وار، با گام‌های درست و سنجیده در سایه رهنمودها و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب مد ظله حرکت کنیم و اجازه ندهیم عوامل تفرقه ساز، ما را از گام برداشتن در مسیر رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارد. 


وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی بزرگترین نهاد اجتماعی در دولت که به همراه نهادهای اقتصادی کشور در تامین معیشت، اشتغال و رفاه مردم این کشور نقش دارد، برای زدودن چهره‌های خشن فقر و بی‌عدالتی و ارتقاء سطح رفاه اجتماعی، ایجاد فرصت‌های مکمل اشتغال، دستیابی سریع به اهداف خود و برداشتن موانع در این مسیر، نیازمند همکاری و همراهی بسیج این بزرگترین نهاد مردمی و انقلابی است. 


سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، را گرامی داشته و از خداوند متعال می‌خواهم به ما قدرت و توفیق حرکت در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کند تا منسجم‌تر از همیشه در راه عملی شدن باورهای ایرانی و اسلامی خود گام برداریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284535

ثبت نظر

-