کارگران چهار ماه مطالبات مزدی ندارند

  • کد خبر : 284475
  • 01 آذر 1399 - 22:40
کارگران چهار ماه مطالبات مزدی ندارند

کارگران چهار ماه مطالبات مزدی ندارند

مجموعه چینی تقدیس در جوابیه‌ای عنوان کرده که کارگران این مجموعه، چهارماه مطالبات مزدی ندارند.

به گزارش ایلنا، مجموعه چینی تقدیس در جوابیه‌ای اظهار کرد؛ کارگران این مجموعه چهار ماه مطالبات مزدی ندارند.


در این جوابیه آمده است:


مورخ ۲۰/۰۸/۹۹ خبری از طریق خبرگزاری کار ایران، ایلنا با شماره ۹۹۳۶۲۷ منتشر گردیده که محتوای آن حکایت از عدم پرداخت مطالبات حقوق و مزایای کارگران کارخانه چینی تقدیس به مدت چهار ماه متوالی دارد و جدای اینکه مبتنی بر واقعیت نمی‌باشد به صورت مبالغه‌آمیزی نیز بیان گردیده. مجموعه صنایع چینی تقدیس سالیان درازی است با تکیه بر دانش روز و استفاده از بهترین مواد اولیه و تولید محصولات مختلف با کیفیت بالا توانسته نام و آوازه ایران و ایرانی را در این صنعت به جهانیان بشناساند و امروزه در رمزه برندهای معتبر تولید محصولات چینی در دنیا قرار بگیرد و مسلما انتشار هرگونه خبری فاقد صحت و بر پایه گفتار غیرواقع عده‌ای تنگ‌نظر و به منظور تخریب نام آوران این صنعت، بدوا مانعی در رشد و اعتلای شکوفای اقتصادی در سال جهش تولید مطابق فرمایش معظم له و متعاقبا موجب بی‌اعتباری و خدشه بر بدنه این صنعت خواهد بود. از کلیه نشریات وفق منطوق قانون مطبوعات انتظار می‌رود با جلوگیری از انتظار مطالب خلاف واقع که موجب تشویش اذهان عمومی و اشاعه تحریف حقایق در فضای مجازی داخل و خارج می‌گردد و خوراک خبری رسانه‌های بیگانه و معاند علیه کشورمان را با تحریف و تخریب هرچه بیشتر مطالب فراهم می‌نماید، مسوولیت خود را به عنوان ارباب رسانه در انتقال حقایق، رشد و تعالی فهم عمومی و مساعدت صاحبان صنایع به نحو احسن اجرا نمایند.


ما مفتخریم که با کارآفرینی ۱۱۰۰ کارگر به صورت مستقیم و حدود ۵۰۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این صنعت با وجود هجمه مشکلات داخلی و خارجی اعم از کمبود مواد اولیه، افزایش نرخ ارز، کاهش صادرات و النهایه تحریم‌های ناعادلانه بین‌المللی علیه میهن عزیزمان ایران با استعانت از خداوند متعال و اهل بیت علیهم السلام ادامه حیات این مجموعه را علیرغم مشکلات فراوان ممکن ساخته و تمام هم و غم خود را در حمایت و تامین منابع مالی خانوارهای شاغل به کار ببریم. قانون مطبوعات و ماده ۲۳ آن حق ما را در انتقال جوابیه صواب و نشر آن از طریق رسانه شما محترم دانسته است. متمنی است در پاسخ به خبر منتشر شده درج فرمایید.


۱- اعلان زمان تاخیر در پرداخت مطالبات کارگران کارخانه به میزان چهار ماه مطلقا صحیح نمی‌باشد.


۲- با شیوع بیماری کرونا در کشور و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی یا اقدام ایشان به تعدیل نیرو از اسفند ماه سال گذشته تاکنون این مجموعه هشت ماه تمام مطالبات کارگران و کارمندان را به همراه عیدی و سه سری سبد کالای رایگان به ارزش بیش از یک ماه حقوق و مزایا پرداخت نموده که تمامی اسناد پرداختی آن موجود است.


۳- طبق بررسی‌های انجام یافته توسط روابط عمومی این مجموعه مشخص گردید؛


کارگران این مجموعه تولیدی هیچگوه مصاحبه‌ای در خصوص تعویق در دریافت مطالبات با رسانه‌های خبری داخلی و خارجی انجام نداده و تاکنون نیز از انجام هرگونه تجمعات اعتصاب‌آمیز علیه کارفرمای خود امتناع ورزیده‌اند. کارگران ما بر این باورند که با هم و در کنار هم می‌توان سدی مقابل نفوذ مشکلات ایجاد نمود و اجازه نداد تا دشمنی و کینه‌توزی عده‌ای، فاصله‌ای بین آنها و مدیریت مجموعه ایجاد نماید. مدیری که می‌توانست به مثابه عده‌ کثیری از سرمایه‌داران، برای خود و خانواده‌اش، زندگی توام با آسایش و رفاه کامل و بدون هرگونه دغدغه‌ فکری فراهم نماید اما سهم او از زندگی شد یاعلی گفتن با کارگرانش در مسیر شکوفایی تولید و اینگونه سنگ بنای تشکیل خانواده‌های بسیاری از کارگرانش گشت که ثمره آن تحصیل فرزندانشان در دانشگاههای کشور برای آبادانی هرچه بیشتر این مرز و بوم است و حال با گذشت سالیان متمادی او را پدر خطاب می‌نمایند. پیشاپیش از کلیه خبرگزاری‌های محترم که رسالت خود را در بیان واقعیت و نقد سازنده در جهت رفع مشکلات می‌دانند سپاسگزاری می‌نماییم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284475

برچسب ها

ثبت نظر

-