بهترین سایت‌های آموزشی ایران در زمان کرونا

  • کد خبر : 284305
  • 01 آذر 1399 - 20:19
بهترین سایت‌های آموزشی ایران در زمان کرونا

بهترین سایت‌های آموزشی ایران در زمان کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا همین امر سبب شد که بخش عمده ای از آموزش ایران به صورت آنلاین انجام شود.

ایلنا؛ فرهنگ آموزش دیدن در ایران طی چند سال گذشته بسیار مورد توجه بوده و به نوعی بیشتر آموزش ها به سمت آموزش آنلاین پیش رفته است. با توجه به شیوع ویروس کرونا همین امر سبب شد که بخش عمده ای از آموزش ایران به صورت آنلاین انجام شود. حال برخی از آموزش ها از طریق وب سایت انجام شده و برخی با استفاده از برنامه هایی همانند شاد و شبکه های اجتماعی دیگر صورت گرفته است.

اما در این بین چندین وبسایت در ایران به بهترین شکل ممکن فعالیت کرده و توانستند بخش عمده ای از آموزش ایران آنلاین ایران را به خود اختصاص دهند و این فرهنگ زیبا را در کشور جا بیندازند که میتوانید با استفاده از سایت بهترین آموزش ها را مشاهده کنید.

۴ وبسایت آموزشی برتر ایران

سایت های زیادی در ایران وجود دارند که در زمینه آموزش فعالیت میکنند. برخی از سایت ها به صورت تخصصی روی حوزه ای خاص فعالیت میکنند و برخی نیز به صورت جامع تمامی حوزه ها را پوشش میدهند. اگر بخواهیم بهترین سایت های آموزشی را معرفی کنیم میتوانیم به سایت آموشی برتر آموز، فرانش، گاجینو و فرادرس اشاره کنیم. این سایت ها به بهترین شکل ممکن محتویاتی را به صورت رایگان و البته دورهای آموزشی در اختیار افراد جامعه قرار داده اند.

چه دوره هایی به صورت آنلاین انجام میشود؟

باید گفت تمامی حوزه ها در زمینه آموزش آنلاین سهمی دارند. برخی از حوزه ها که درخواست زیادی شامل آنها میشود همانند آموزش زیست ویژه کنکور در سایت bartaramouz.ir توجه ویژه ای به آن شده است. در زمینه مهندسی نیز درخواست های زیادی وجود دارد و بیشتر و عمده درخواست ها به سمت یادگیری نرم افزارهای آموزشیست. باید گفت نرم افزارهایی همانند آموزش اتوکد ۲۰۲۰ خیلی مورد توجه است که ویژه رشته های عمران و معماریست و بازار کار بسیار خوبی را دارد و در این شرایط کرونایی میتوایند با پروژه های غیرحضوری در این زمینه درآمد خوبی را کسب کنید.

بزودی شاهد محبوبیت شدید آموزش آنلاین هستیم

محسن حبیبی راد بنیانگذار سایت آموزشی برتر آموز و سئوکار برندهای مشهور در ایران در مصاحبه ای در مورد آموزش آنلاین در ایران صحبت های جالبی را انجام داده است که گفته است :« آموزش در ایران تا چند سال آینده کاملا به صورت آنلاین انجام میشود و سهم بزرگی از بازار آموزش ایران در اختیار وبسایت ها و اپلیکیشن های آموزشی خواهد بود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهیمیت زمان برای افراد علاقه شدید و توجه ویژه ای به آموزش دیدن به صورت آنلاین به وجود خواهد آمد، همانطور که در این شرایط ویژه کرونایی شاهد هستیم که کشورمان نسبت به یک سال گذشته در زمینه آموزش آنلاین چقدر پیشرفت خوبی را داشته است.»

سهم آکادمی های زبان و مشاورین کنکور در آموزش آنلاین

نکته ای که خیلی ها شاید به آن توجه نکنند تعطیلی آموزشگاها و آکادمی های زبان در کشور است. با توجه کرونا امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری نمیباشد و آکادمی های زبان و مشاورین کنکور به صورت آنلاین فعالیت خود را انجام میدهند. بهترین مشاوره کنکور ایران به صورت آنلاین با دانش آموزان خود همراه است تا مشکلات آنهارا برطرف نمایند و این مورد بسیار مورد توجه است که به بهترین شکل ممکن مشاوره صورت پذیرد. آکادمی های زبان هم به صورت غیرحضوری فعالیت خود را دنبال میکنند همانند آکادمی زبان آی جرمن که در مجموعه سایت آموزشی برتر آموز آموزش زبان آلمانی را به صورت غیر حضوری انجام میدهند.

سایت برتر آموز وبسایت آموزشی مرجع در ایران

اگر قصد دارید به صورت آنلاین آموزش ببینید و دوره های آموزشی آنلاین را تهیه کنید همانند دوره آموزش هوش مالی، آموزش بیزینس کوچینگ، آموزش اینستاگرام، آموزش کسب درآمد از اینترنت توسط برتر آموز میتوانید به وبسایت برتر آموز به آدرس https://bartaramouz.ir مراجعه نمایید و بهترین دوره های آموزشی ایران را تهیه نمایید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284305

برچسب ها

ثبت نظر

-