تمامی اهداف روابط عمومی فولاد مبارکه بر اساس معیار جهانی است

  • کد خبر : 284039
  • 01 آذر 1399 - 16:45
تمامی اهداف روابط عمومی فولاد مبارکه بر اساس معیار جهانی است

تمامی اهداف روابط عمومی فولاد مبارکه بر اساس معیار جهانی است

مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه فولاد مبارکه به ۴۰ کشور دنیا صادرات انجام می‌دهد، تاکید کرد: این امر تکلیف روابطی عمومی را سنگین‌تر کرده و باعث شده تمامی اهداف این حوزه بر اساس یک معیاری که غالبا جهانی است، برنامه ریزی ‌شود. تلاش بر این است که تمام فعالیت‌های روابط عمومی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مسئولیت اجتماعی و رسانه بر اساس یک ساختار نظامند و سیستمی باشد.

ایرج ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، دلیل تعالی روابط عمومی فولاد مبارکه را پیوند خوردن با استانداردهای جهانی دانسته و گفت: این امر باعث ایجاد تکلیف شده و تمامی کانیوزن این حوزه در راستای نیل به این اهداف حرکت می‌کنند. اگر روابط عمومی سایر سازمان‌ها قصد دارند در مسیر توفیق حرکت کنند، باید مجموعه‌ای از اهدافی را ترسیم و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنند. در این صورت است که نقطه ضعف و قوت کار مشخص می‌شود.


وی تعامل و ایجاد فضای سالم و قوی بین رسانه‌ها و روابط عمومی فولاد مبارکه را یکی از اهداف ترسیم شده دانست که حاصل نظرسنجی و حرکت در مسیر درست بوده است.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تکلیف رسانه را انتشار حقایق جامعه دانست و افزود: رسانه‌ها در فضایی هستند که مداوم اخبار را رصد می‌کنند، انتظار می‌رود حقایق را آنگونه که هست نشر دهند. فولاد مبارکه تمامی مسائل مالی خود را کاملا شفاف در کدال منتشر می‌کند و هیچ نقطه تاریک و پنهانی در صورت‌های مالی این شرکت وجود ندارد و اگر برای هر رسانه‌ یا مسئولی شبهه‌ای وجود دارد، می‌توانند مدارک را ارائه دهند؛ قطعا فولاد مبارکه به آنها پاسخ خواهد داد.


ترابی افزود: فولاد مبارکه در شرایط سخت تحریم و بیماری کرونا ایستاده و به تولید خود ادامه می‌دهد تا چرخ صنعت بچرخد. انتظار می‌رود برخی رسانه‌ها بدون دانش و اطلاعات کافی باعث ایجاد شبهه نشوند. هدف رسانه روشنگری است و باید از  بنگاه‌های اقتصادی که شفاف و بدون هیچ مسائل پشت پرده‌ای به فعالیت تولیدی خود ادامه می‌دهد، حمایت کنند.


وی تاکید کرد: شرکت فولاد مبارکه آماده است تا هرگونه ابهام و شبهه در خصوص مسائل مالی و تولید در این شرکت که برای رسانه و یا سایر مسئولان ایجاد شده را پاسخ دهد. خوشبختانه تمامی امور در شرکت فولاد مبارکه سیستمی و بدون دخالت انسانی بوده و تمامی سفارشات از لحظه ثبت تا تحویل در سیستم درج و قابل رصد است.


وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه روی ساختار و فرایند خود اطمینان ۱۰۰ درصدی دارد عنوان کرد: تمام محصولات تا زمانی که در داخل شرکت بوده، قابل رصد است؛ اما به محض خروج از این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: صنعت فولاد یک صنعت ملی است؛ از مسئولان انتظار می‌رود به عنوان تکلیفی که دارند از این صنعت بازدید کرده و از نزدیک با روند تولید، مشکلات و دغدغه‌های این صنعت آشنا شوند؛ زیرا این صنعت یک صنعت تحریم شده است.


وی با اشاره به بازدید نمایندگان مجلس شورای اسلامی از شرکت فولاد مبارکه گفت: تمامی مسئولان پس از بازدید از شرکت فولاد مبارکه به اتفاق از روند تولید در شرکت فولاد مبارکه شگفت زده شده و قول همکاری وحمایت از این شرکت را دادند.


22


فولاد مبارکه نسبت به همنوعان خود احساس تکلیف می‌کند


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت‌ها گفت: شرکت فولاد مبارکه با شروع بیماری کرونا در راستای مسئولیت اجتماعی به طور خودجوش اکسیژن مایع در اختیار تمامی بیمارستان‌های استان قرار داد.


ترابی با اشاره به خرید تجهیزات بیمارستانی به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از سوی شرکت فولاد مبارکه گفت: این امر نشان از حس تکلیف شرکت فولاد مبارکه نسبت به همنوعان خود است که روی تخت بیمارستان با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند. امروز این شرکت به خود می‌مبالد که به خوبی در راستای مسئولیت اجتماعی حرکت کرده است.


وی ادامه داد: فولاد مبارکه سعی کرده تمام تمرکزش متوجه تولید نباشد؛ بلکه در تمامی حوزه‌ها شامل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز پیش قدم بوده و به طور جدی در آن ورود کرده است.


مدیرروابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به پیشرفت و توسعه باشگاه سپاهان گفت: فولاد مبارکه برای رفع مشکلات و توسعه باشگاه سپاهان هزینه کرده است و این امر تنها در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و ایجاد مکانی مناسب برای ورزش جوانان بوده است.


وی اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه مشکلات و دغدغه‌ها منطقه در هر زمینه را رصد کرده در حد توان در آبادانی آن مشارکت می‌کند.


 


 


 


 


 


 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284039

ثبت نظر

-