قیمت انواع دلار، یورو، سکه و درهم در بازارهای مختلف روز ‌شنبه+جدول / صعود قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی

  • کد خبر : 284006
  • 01 آذر 1399 - 16:21
قیمت انواع دلار، یورو، سکه و درهم در بازارهای مختلف روز ‌شنبه+جدول / صعود قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی

قیمت انواع دلار، یورو، سکه و درهم در بازارهای مختلف روز ‌شنبه+جدول / صعود قیمت دلار به کانال 26 هزار تومانی

رشد قیمت ها در اولین روز آذر؛


نیوز :

در نیمه اول روز، قیمت دلار آزاد یک کانال بالا آمد و به کانال ۲۶ هزار تومان پا گذاشت و قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نیز به کانال ۲۵ هزار تومان وارد شد. سکه نیز به کانال ۱۲ میلیون تومانی صعود کرد.

به گزارش نیوز، در معاملات صبح شنبه بازار آزاد، قیمت دلار وارد کانال ۲۶ هزار تومانی شد و قیمت سکه یک کانال بالا آمد و وارد محدوده‌ی ۱۲ میلیون تومانی شد. 

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار عمده در بازار متشکل ارزی صبح امروز ۲۵ هزار و ۱۴۹تومان بود که نسبت به روز پنجشنبه افزایش داشت. قیمت دلار در بازار متشکل در نیمه روز به ۲۵هزار و ۱۳۸ تومان رسید. قیمت دلار خرده فروشی (سنا) نیز صبح امروز ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان بود که نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه افزایش داشت و در نیمه روز به ۲۵ هزار و ۳۹۰ تومان رسید. 

قیمت ارزهای صرافی ملی

قیمت دلار صرافی ملی در نیمه روز با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به قیمت اولیه صبح امروز، یک کانال بالا آمد و به ۲۶ هزار و ۵۰ تومان رسید. قیمت یورو نیز با افزایش ۱۰۰ تومانی نسبت به صبح امروز، ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد. 

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار در معاملات صبح شنبه بازار آزاد با افزایش ۵۵۰ تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه، یک کانال بالا آمد و به ۲۶ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. 

قیمت درهم در بازار آزاد نوسان اندکی داشت و با افزایش ۹۰ تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز پنجشنبه، در نیمه روز به قیمت ۷ هزار و ۳۱۰ تومان مبادله شد. 

دلار


این مطلب برایم مفید است




۶۸


نفر
این پست را پسندیده اند

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=284006

ثبت نظر

-