همخوانی چهل خواننده پاپ در قطعه «منو بشناس»

  • کد خبر : 283816
  • 01 آذر 1399 - 14:07
همخوانی چهل خواننده پاپ در قطعه «منو بشناس»

 

 

 

 نیوز: چهل خواننده پاپ در ایران در تجربه ای کم نظیر در یک قطعه با هم همخوانی کردند.

به گزارش روابط عمومی این اثر، این اثر که برداشتی آزاد از قطعه WE ARE THE WORD»» مایکل جکسون است، با حضور چهره های شاخص موسیقی پاپ تهیه وتولید شده است و موزیک ویدئوی خوش ساخت و حرفه ای این اثر به زودی منتشر خواهد شد.

 

خواننده پاپ

ستارگان موسیقی و خواننده پاپ

بهروز صفاریان ، رضا صادقی، فرزاد فرزین ، فریدون آسرایی، حجت اشرف‌زاده، گرشا رضایی، ، خشایار اعتمادی، پرواز همای، سینا شعبانخانی، روزبه نعمت‌الهی، گروه سون، کاوه آفاق، مسعود صادقلو، حمید هیراد، حامد همایون، سینا درخشنده، سامان جلیلی، احسان حق شناس، رضا شیری و تعداد زیادی از خوانندگان و هنرمندان دیگر، در این اثر حضور دارند.

 

خواننده پاپ

 

فرزاد فرزین خواننده پاپ  ملودی این اثر را ساخته و بهروز صفاریان نیز تنظیم آنرا برعهده داشته است. احمد امیرخلیلی نیز ترانه سرای آن است.

میثم محمد حسنی با همراهی مرکز آواهای انقلاب اسلامی (ماوا) و«سازمان اوج» تهیه کنندگان «منو بشناس» هستند.

بهمن بابازاده (مشاور رسانه ای و مدیر هماهنگی)، بهنام کریمی، محمد اولاد (کارگردان موزیک ویدئو)، علی خاتمی و… از دیگر عوامل این اثر هستند.


>>>بیشتر بدانید

آغاز همکاری تهیه کننده و کارگردان سینما با خواننده پاپ راک

 


خواننده پاپ

 بیوگرافی خواننده پاپ

فرزاد فرزین (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران) خواننده موسیقی پاپ و بازیگر ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد.

همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه و مانکن را داشته‌است. آخرین آلبوم فرزین شانزلیزه نام دارد که در ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ روانه بازار شد.

از جمله همکاران هنری وی می‌توان به مهدی ابراهیمی نژاد، حسین پور معصومی، پدرام شهرابی، امیر میلاد نیکزاد، یاشار خسروی، مهران خلیلی، مهرداد معافی و احمد امین پور اشاره کرد.

شنبه ۱ آذر ۱۳۹۹ – ۱۲:۱۸

 

>>>همچنین بخوانید:

مهراد جم خواننده پاپ هم از ایران رفت + عکس

مهدی مدرس خواننده  مهاجرت کرد +عکس

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=283816

ثبت نظر

-