بیاتلو: از خانم هراتیان عذرخواهی کردم/سیستم فوتبالمان غلط است

  • کد خبر : 283230
  • 01 آذر 1399 - 6:52
بیاتلو: از خانم هراتیان عذرخواهی کردم/سیستم فوتبالمان غلط است

 

 

نیوز: به گزارش نیوز، وحید بیاتلو درباره محرومیت بازی امروز اظهار داشت: باتوجه به اتفاقات هفته پیش کمیته انضباطی رای داد و من از یک بازی محروم شدم. در واقع این خبر را دیشب ناظر بازی، آقای توکلی اعلام کرد و کار ما سخت شد اما ما به این رای احترام می‌گذاریم.

وی با اشاره به بغض ده ساله‌اش در مربی‌گری عنوان کرد: این هفته من را محروم کردند ، سال گذشته من مربی تراکتور بودم بعد از نود ارومیه به تراکتور رفتم. آنجا یک بازی محروم بودم ولی بعد آن پاک شد. شب بازی گفتند که محروم هستم در صورتیکه من اصلا محروم نبودم و تمرکزم از روی بازی خارج شد تا بتوانیم ثابت کنیم که محرومیت من در تراکتور گذشته است.

 

قرارداد دو نفر از بازیکنانمان ثبت نشد

 

بیاتلو ادامه داد: قرارداد دو نفر از بازیکنانمان ثبت نشد در حالیکه خودشان عکس یک ساله از قراردادشان داشتند اما در فدراسیون دوساله شده بود. ۶ عضو تیممان امکان حضور نداشتند. مقصر شکست من بودم چراکه باید بحران را مدیریت می‌کردم. خودم این امر را قبول کردم. اعتقاد من این است که دنیا بی ارزش است چه برسد به فوتبال.

وی با تاکید بر اینکه بر روی برخی از اصول پایبند می‌ماند گفت: کار من خدمت به جوانان است و امیدوارم که شرمنده هیئت مدیره و مردم تبریز و هواداران ماشین سازی نشوم.

 

چند بازیکن فسخ یک طرفه گرفتند

 

بیاتلو افزود: چند بازیکن فسخ یک طرفه گرفتند یا قرار داد بازیکن با فدراسیون مغایر بود. من اعتراض کردم اما گفتند که ما ۲۰میلیارد برای اتوماسیون و سیستم ها هزینه کردیم و خطایی اتفاق نمی‌افتد این درحالیست که روز بعد فسخ بازیکن ما را دادند و گفتند که قراردادش دست‌کاری شده است.
دو تا از بازیکنان من  آن روز نتوانستند بازی کنند درصورتیکه من یک ماه روی آن ها کار کردم و این اقدام ناحق بود.

وی با اشاره به اینکه قصد آبرو بردن کسی را ندارد عنوان کرد: ما ده ساله در فوتبال با یکدیگر هستیم و قصد آبرو بردن از کسی را ندارم اما سیستم کلا غلط است. من جزئی از فوتبال هستم اگر حرفم بد است بگویید حرفم غیر منطقی است. چگونه قرارداد بازیکن با فدراسیون متفاوت است. همه اداره ها کامپیوتری است پس چرا سیستم ما هنوز خطا دارد؟ خود فدراسیون نیز درباره مغایرت این قرارداد گفت که دندانه به عدد دو بعدا اضافه شده است و خط خوردگی دارد و حرف شما درست است.

بیاتلو  در گفت و‌ گو با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان با اشاره به اینکه بازیکنان قصد پیگیری دارند تشریح کرد: در این ۱۰ روز تحت فشار زیادی بودم. شعار فیفا توسعه فوتبال است اما در فوتبال ما این اتفاق نمی‌افتد. میانگین سنی تیم ما ۲۴ سال است. جمع هزینه تیم ما ۶ میلیارد است که شامل بازیکن و کادر می‌شود این درحالیست که ذوب آهن با اینکه تیم متوسطی است حدود ۴۰ میلیارد هزینه کرده است. اگر کسی درحال رشد است باید او را کمک کنیم.

 

بیاتلو: از خانم هراتیان عذرخواهی کردم/سیستم فوتبالمان غلط است

 

۱۵ میلیارد بدهی

 

وی تصریح کرد: این تیم ۱۵ میلیارد بدهی داشت که آقای زنوزی آن را پرداخت کرد و این مسئولیتی بوده است که من دانسته قبول کردم. دو میلیارد هم بدهی داخلی داشت بنابراین دو سوم از بودجه ما صرف بدهی هایمان شد. پنجره ما دقیقا روز بازی اولمان باز شد.

بیاتلو درباره حاشیه های مطرح شده خانم هراتیان تصریح کرد: برداشت هرکس متفاوت است من خاک پای بانوان هستم. سوالم این است که چطور من که کسی را ندارم کارهای اداری تیمم عقب می افتد اما افراد دیگر که آشنایی در فدراسیون دارند فسخ قرار یک ساعته می‌گیرند. مجموع این اتفاق ها باعث شد که من آن حرف ها را بزنم و از خانم هراتیان عذرخواهی هم کردم.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=283230

ثبت نظر

-