نیوز – زیدان: رئال همیشه راموس را می‌خواهد / فشردگی بازی‌ها همه را کلافه کرده

  • کد خبر : 282942
  • 30 آبان 1399 - 22:33
نیوز – زیدان: رئال همیشه راموس را می‌خواهد / فشردگی بازی‌ها همه را کلافه کرده

 

نیوز:

نیوز – زیدان: رئال همیشه راموس را می‌خواهد / فشردگی بازی‌ها همه را کلافه کرده

به گزارش نیوز، زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی رئال مادرید مقابل ویارئال گفت: در خصوص وضعیت واران باید فردا تصمیم بگیریم. او ۱۰۰ درصد آماده نیست و دیروز هم تمرین نکرده است. او بازیکن متعهدی است و می‌خواهد بازی کند. این موضوع خوبی است ولی باید ببینیم چه اتفاقی فردا رخ می‌دهد.

وی در خصوص مصدومیت سرخیو راموس نیز گفت: او فرمانده ماست، یک بازیکن مهم و همواره توانایی های خود را نشان داده است. چیزی که برای سرخیو می‌خواهم این است که خوب شود.

زیدان ادامه داد: می‌خواهیم ریکاوری سرخیو راموس سرعت گیرد. وقتی بازیکنی مصدوم می شود یک مربی بدترین خبر زندگی خود را می‌شنود. بازی‌ها بسیار فشرده است و من خیلی زیاد به سلامت بازیکنانم فکر می‌کنم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: من نمی‌خواهم اعتراضاتم به یک مناظره بدل شود. بسیاری از تیم‌ها حرف مرا می‌فهمند. من نگرانم، نمی‌خواهم مقابل آدم‌ها بیایستم ولی فشردگی بازی‌ها مرا نگران کرده است.

زیدان در خصوص اینکه چقدر رئال به حضور راموس وابسته است گفت: ما همیشه می‌خواهیم کاپیتان با ما باشد. می‌دانیم اهمیت او چقدر است و امیدوارم به سرعت وضعیت او در باشگاه مشخص شود و اتفاقی رخ بدهد که به نفع همه است.

هنوز وضعیت تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید مشخص نشده و مدافع اسپانیایی تا تابستان ۲۰۲۱ با این تیم قرارداد دارد. طبق آخرین گزارش‌ها این بازیکن با رئال با تمدید ۲ ساله به توافق رسیده ولی هنوز خبر رسمی اعلام نشده است.

زیدان در خصوص اینکه هنوز به تیم رئال مادرید و موفقیت این باشگاه برخی شک دارند گفت: هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. من آماده بازی فردا مقابل ویارئال هستم و می‌خواهم خوب عمل کنم. ما در رئال مادرید هستیم. می‌دانیم جایگاه‌مان کجاست و باید برای پیروزی به مسابقه برویم. هر بازی برای ما بازی سختی خواهد بود.

انتهای پیام/

 

>>>همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=282942

ثبت نظر

-