جادوی شیشه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی

  • کد خبر : 282559
  • 30 آبان 1399 - 16:06
جادوی شیشه‌های رنگی در دکوراسیون داخلی

جادوی شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی

جادوی شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی«تابناک با تو» – استفاده از هنر ویترای روی شیشه می‌تواند، در دکوراسیون داخلی منزل شما بسیار تاثیرگذار باشد. هنر ویترای در حال حاضر یکی از هنرهای داغ در صنعت دکوراسیون ویترای روی شیشه محسوب می‌شود. شما می‌توانید طراحی و سبک‌های هنری گذشته را با هنر مدرن و امروزی تلفیق کنید و یک نقاشی بسیار زیبا و ماندگار را خلق نمایید. که ما چند نمونه از مکان‌های مناسب برای طراحی ویترای در دکوراسیون را به شما آموزش می‌دهد.

درب ورودی خانه

جادوی شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی

برای درب ورودی خانه‌ها به‌خصوص خانه‌های ویلایی هنر ویترای می‌تواند بسیار منحصربه‌فرد باشد زیرا درب ورودی اکثر خانه‌های ویلایی شیشه‌ای است که روی شیشه‌ها را با چسب‌های شیشه مات کن، پوشیده شده‌اند. حالا شما می‌توانید با استفاده از هنر ویترای کمی متفاوت عمل کنید و روی شیشه‌های درب ورودی منزل خود طراحی‌های خاصی انجام دهید که همین موضوع باعث نمای بیشتر ورودی منزل شما می‌شود و میهمانانتان زمان ورود به منزل شما با صحنه‌ای چشم نواز مواجه می‌شوند.

کتیبه بالای درب‌ها

استفاده از هنر ویترای می‌توانند درب ورودی منزل شما را بسیار متفاوت جلوه دهد ولی اگر هم درب تمام شیشه‌ای ندارید، می‌توانید روی کتیبه‌ی بالای درب که شیشه‌ای است از هنر ویترای استفاده کنید. زیرا اگر این نقاشی و رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید، با رنگ درب ورودی خانه‌ی شما همخوانی داشته باشد، می‌تواند زیبایی متفاوتی را به درب ورودی خانه‌ی شما بدهد.

تزیین آباژور

جادوی شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی

شما اگر می‌خواهید که خودتان نقاشی روی شیشه را تجربه کنید، ابتدا بهتر است که از شیشه‌های آباژورها استفاده کنید. در کل رنگ‌های ویترای روی شیشه به دلیل شفافیت بیشتری که نسبت به دیگر رنگ‌ها دارند باعث انعکاس هر چه بیشتر و بهتر نور می‌شوند و شما با استفاده از هنر ویترای می‌توانید نورپردازی اتاق خود را بسیار زیبا نمایید.

آشپزخانه

جادوی شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی

شما می‌توانید از هنر ویترای روی شیشه در ویترین‌ها، قسمت‌هایی از کابینت که شیشه دارند، دیوار بین کابینت‌های زمینی و دیواری در آشپزخانه استفاده کنید و جلوه‌ای بسیار چشمگیر را به فضای منزل خود دهید.

روی دیوارهای کاذب شیشه‌ای

اگر در خانه‌ شما فضاهای داخلی با استفاده از دیوارهای کاذب از هم جدا می‌شوند، باید بدانید که این دیوارها جنس‌های متفاوت و مختلفی دارند که یکی از آن‌ها شیشه‌ است و شما می‌توانید با استفاده از هنر ویترای زیبایی خاصی را به این دیوارها و درنهایت منزل خود بدهید.

هنر نقاشی روی شیشه برای شیشه‌های سرویس بهداشتی

جادوی شیشه های رنگی در دکوراسیون داخلی

بسیاری از سرویس بهداشتی خانه‌ها دارای پنجره‌های کوچکی هستند که از آن‌ها برای تهویه هوا استفاده می‌کنند، حالا اگر شما کمی سلیقه به خرج دهید، می‌توانید با استفاده از هنر ویترای این پنجره‌ها را زیبا جلوه دهید و همین‌طور نور سرویس بهداشتی منزل خود را بیشتر کنید.

منبع: دلتا

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=282559

ثبت نظر

-