ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین/ مردم بی خیال کرونا!

  • کد خبر : 28174
  • 02 فروردین 1399 - 18:21
ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین/ مردم بی خیال کرونا!

اخبار اجتماعی– شیوع و مرگ و میر کرونا هنوز عده ای از هموطنان را برای ماندن در خانه مجاب نکرده و متاسفانه بسیاری شروع به مسافرت ها در ایام نوروز با کرونا کرده اند.

به گزارش نیوز، کرونا با کسی شوخی ندارد، این ویروس مرموز در بسیاری از افراد باعث تنها یک تب ساده می شود اما در برخی افراد دیگر می تواند باعث مرگ شود. متاسفانه علیرغم هشدارهای پی در پی مسئولان و پزشکان برای قطه زنجیره شیوع کرونا در کشور مبنی بر در خانه ماندن مردم، اما هنوز عده ای جاده ها را طی می کنند و بی خیال از کرونا هستند.

وضعیت ترافیک در خروجی استان البرز

حالا مسئولان تصمیم گرفته اند پایش خروجی های شهری را برای مقابله با کرونا انجام دهند که همین موضوع باعث به وجود آمدن ترافیک در برخی محورها شده است.

یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی کشور در کرج است که گذرگاه بیش از ۱۴ استان کشور می باشد.

ایستگاههای تب سنجی و کنترل علائم اولیه مسافران توسط ستاد مقابله با کرونا تشکیل شده که همین پایش باعث می شود ترافیکی سنگین ایجاد شود.

این در حالی است که موکدا توصیه شده مردم در خانه بمانند اما تصاویر گویای این است که گویا برخی از مردم متاسفانه نمی خواهند کرونا از ایران برود.

اجرای طرح تب سنجی در مبادی ورودی و خروجی استان البرز

این هشدار جدی است که اگر مسافرت ها بخواهد به همین شیوه ادامه پیدا کند مطمئنا باز هم کسب و کار مردم ضرر دیده و کشور دچار مشکلات عدیده می شود و موج بعدی کرونا دوباره ایران را در بر خواهد گرفت.

اینکه برخی به فکر جان خود نیستند حداقل می توانند به جان دیگر افراد فکر کنند که اگر ناقل باشند بسیاری از افراد را می توانند به این ویروس مبتلا کنند.

 

وضعیت ترافیک در خروجی استان البرز

اینکه علائم اولیه کرونا در این ایستگاهها سنجیده می شود جای تقدیر دارد اما مطمئنا دیگر همه مردم آگاهی دارند که بسیاری از ناقلان کرونا بدون علامت خواهند بود و همین موضوع باعث سخت شدن مبارزه با کرونا است.

تنها راه حل ریشه کن شدن کرونا در کشور در خانه ماندن مردم می باشد که متاسفانه عده ای از هموطنان ان را جدی نگرفته اند.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=28174

ثبت نظر

-