قیمت آپارتمان‌ در افسریه تهران/ جدول

  • کد خبر : 281515
  • 29 آبان 1399 - 20:54
قیمت آپارتمان‌ در افسریه تهران/ جدول
به گزارش نیوز،

 افسریه یکی از محله‌های جنوب شرق تهران است. این محله در منطقه۱۵ شهرداری تهران قرار دارد. افسریه به دو بخش افسریه شمال و جنوبی تقسیم شده که  قیمت مسکن  در این دو قسمت تفاوت چندانی ندارد؛ اما به طور کل خانه‌های افسریه شمالی کمی گران‌تر است و می‌توان گفت قیمت مسکن در این محله تقریبا پایین است و اکثر واحدهای معامله‌شده در افسریه، پایین‌تر از متوسط قیمت مسکن تهران به فروش رسیده است.

در بین آپارتمان های معامله‌شده آبان ماه واحدهای نوساز زیادی به چشم می‌خورد. برای مثال یک واحد آپارتمان ۶۸متری و نوساز در خیابان اردیبهشت۱۵ متری ۲۵میلیون تومان معامله شد. همچنین قیمت مسکن برای واحدی نوساز و ۱۰۵متری در خیابان شهید سویزی متری ۲۸میلیون و ۹۵هزار تومان بوده است.

یک آپارتمان ۱۲۰متری و ۲۹سال ساخت در بلوار نیکوعمل متری ۳۷میلیون و ۵۰۰هزا تومان معامله شد. قیمت مسکن برای واحدی با سال ساخت و متراژ مشابه در خیابان شهید فخارنیا متری ۳۱میلیون و ۶۶۶هزار تومان بوده است. یک خانه ۱۶۹متری و ۶سال ساخت در بزرگراه بسیج نیز ۲۰میلیون و ۲۷۵هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

واحدی ۱۲۰متری و ۱۴سال ساخت در خیابان شهید سویزی متری ۳۵میلیون و ۴۱۶هزار تومان به فروش رفت. یک خانه ۷۳متری و ۲۴سال ساخت در خیابان اردیبهشت نیز متری ۱۷میلیون و ۲۲۷هزار تومان معامله شد.

معاملات انجام‌شده در این محله نسبت به ماه گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است و به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در این محله فعالیت دارند نیز، اخیرا تقاضا روندی کاهشی به خود گرفته است. همچنین درحالیکه شهریور ماه کارشناسان مشاور املاک این محله قیمت مسکن را بین یک میلیارد و ۳۰۰ تا یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان اعلام کردند، اکنون واحدهایی با قیمت بالاتر در بین واحدهای معامله‌شده مشاهده می‌شود.

در نهایت لازم به ذکر است؛ قیمت‌ها براساس واحدهای معامله‌شده است و واحدهایی با قیمت‌های متفاوت نیز در بین فایل‌های عرضه‌شده وجود دارد.

 

1

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=281515

ثبت نظر

-