رکوردشکنی مانچینی با ایتالیا/آتزوری دوباره شکست ناپذیر شد

  • کد خبر : 281012
  • 29 آبان 1399 - 13:45
رکوردشکنی مانچینی با ایتالیا/آتزوری دوباره شکست ناپذیر شد

 

نیوز: به گزارش نیوز، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا به مصاف بوسنی رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 

روبرتو  مانچینی، سرمربی ایتالیا

 

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیا با این برد رکورد جدیدی به نامش در آتزوری ثبت کرد. طبق آمار شبکه «اوپتا» ایتالیا در ۲۲ بازی گذشته تحت هدایت مانچینی هیچ شکستی را متحمل نشده  و این بهترین روند شکست ناپذیری آتزوری از سال ۲۰۰۶ به بعد است.

 

مانچینی بعد از قهرمانی ایتالیا

ایتالیا بعد از قهرمانی با مارچلو لیپی در جام جهانی ۲۰۰۶ تاکنون نتوانسته ۲۲ بازی متوالی شکست ناپذیر باشد ولی مانچینی موفق شد به این رکورد برسد و نوید ظهور نسل طلایی دیگر در ایتالیا را داد.

 

ادعای عجیب خبرنگار ایتالیایی؛ استراماچونی سرمربی تیم ملی می‌شود؟

 

به گزارش نیوز، جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار نامدار ایتالیایی ساعتی قبل مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران برای امضای قرارداد با آندره‌آ استراماچونی وارد مذاکره شده و ممکن است سرمربی سابق استقلال هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گیرد.

این خبرنگار مدعی شد آندره‌آ استراماچونی در ماه دسامبر یک جدایی جنجالی از استقلال داشت، اما حالا در مسیر پذیرش پست سرمربیگری تیم ملی ایران قرار گرفته است. در گذشته این سمت به جانی دبیاسی، دیگر سرمربی ایتالیایی پیشنهاد شده بود، اما در نهایت توافق حاصل نشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

عجیب و باورنکردنی ؛ تیم ملی ایتالیا در ایران ؟ + سند

کمپ تیم ملی ایتالیا بیمارستان شد

اسکوچیچ: تیمی که مقابل هلند و ایتالیا خوب بازی می کند قوی است/ بازی در سطح ملی دوستانه نیست

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=281012

ثبت نظر

-