گلناز خاتون ۲۰ ساله را زنده زنده به آتش کشیدند / او به خواستگار جواب رد داده بود

  • کد خبر : 280820
  • 29 آبان 1399 - 11:24
گلناز خاتون ۲۰ ساله را زنده زنده به آتش کشیدند / او به خواستگار جواب رد داده بود

به گزارش نیوز،بسیاری از رهبران سیاسی و سازمان‌های زنان در هند خواستار تقاضای عدالت برای یک دختر مسلمانی شده‌اند که به خاطر اینکه حاضر نشد با پسر هندو در بیهار شرقی هند ازدواج کند، زنده زنده به آتش کشیده شد.

گلناز خاتون، دختر ۲۰ ساله مسلمان از روستای رسول پول در منطقه بیهار در ۳۰ اکتبر به آتش کشیده شد. خانواده دختر متهمین این جنایت را با اسامی وینود رایی و چاندان استاش کوماررایی شناسایی کرده‌اند، ولی پلیس هند هنوز موفق به دستگیری آن‌ها نشده است.

خاتون با ۷۵% سوختگی به بیمارستان کالج پزشکی پنتا، بزرگترین بیمارستان در استان منتقل شده و روز یکشنبه در اثر جراحات وارده درگذشت. وی نامزده کرده بود و قرار بود مراسم ازدواج او ۴ ماه دیگر برگزار شود. ستیش کومار رایی می‌خواست این دختر را مجبور به ازدواج با خودش بکند و هنگامی که او از این کار خودداری کرد، او را به آتش کشید. گفته می‌شود این دختر حاضر نبوده تن به ازدواج با یک هندو بدهد.

گلناز خاتون به آتش کشیده شد

به گفته رسانه‌ها گلناز هنگامی که غروب ۳۰ اکتبر برای گذاشتن زباله به درب منزل رفته به آتش کشیده شده است.

پلیس گفته متهمین این پرونده سه نفر هستند و هم اکنون فراری می‌باشند. مانگلا ناظر پلیس منطقه‌ای نیز گفته که تحقیقات در این پرونده در جریان بوده و در پی خشم عمومی نسبت به این جنایت، ابراز امیدواری کرد که متهمین به زودی دستگیر می‌شوند.

این درحالی است که مسئول اداره پلیس محلی به دلیل سهل انگاری در این پرونده به حالت تعلیق درآمده است.

گلشن پروین ، خواهر کوچکتر خاتون در گفتگو با خبرنگاران گفت که قاتلان به محض جمع شدن روستاییان پس از شنیدن فریادها ، از صحنه فرار کردند.

گلناز با پسر هندو ازدواج نکرد و کشته شد

وی گفت: متهمان طی سه چهار ماه گذشته خواهرم را تحت تعقیب و آزار و اذیت جنسی قرار داده و وی را برای ازدواج با پسر هندی تحت فشار قرار داده بودند. آنها او را کشتند زیرا او امتناع کرد.

مختار پدر مقتول در سال ۲۰۱۷ درگذشت. خانواده پنج خواهر و چهار برادر با دستمزد مادر خاتون و برادرش زندگی را می‌گذراندند. خانواده مقتول از آزار و اذیت به والدین متهم شکایت کرده بودند. اما پلیس اقدامی نکرده بود .

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=280820

ثبت نظر

-