فولادوند: برای آموزش مدرسین کارآمد در حوزه حقوق کودکان، آموزش و پرورش در کنار قوه قضاییه است

  • کد خبر : 280274
  • 29 آبان 1399 - 2:07
فولادوند: برای آموزش مدرسین کارآمد در حوزه حقوق کودکان،  آموزش و پرورش در کنار قوه قضاییه است

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۱۷:۳۱

فولادوند

تهران (پانا) – عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در کارگاه “آموزش حقوق اطفال و نوجوانان با تاکید بر پیشگیری از بزه کاری” که در محل “خانه معلم” منطقه شش برگزار شد بر اهمیت آموزش کانیوزن و مدیران آموزشی در زمینه حقوق اطفال و نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در کارگاه “آموزش حقوق اطفال و نوجوانان با تاکید بر پیشگیری از بزه کاری” که در محل “خانه معلم” منطقه شش برگزار شد، گفت: کارهای موثری در حوزه پیشگیری و یادگیری انجام شده است. آموزش، اصل و اساس پیشگیری است و به نوعی کمترین هزینه را برای مجموعه تعلیم و تربیت به نسبت هزینه های درمان به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با تقدیر از مجلس شورای اسلامی که دغدغه حقوق مردم و شهروندان را با تدوین و پیگیری قوانین داشته است، گفت: ما پیوسته در کنار قوه قضاییه در راستای آموزش و تربیت مدرسین کارآمد، در راستای آموزش اولیا، خانواده ها و آموزش دانش آموزان هستیم و از طرف تمامی مدیران کل کشور این آمادگی را اعلام می‌کنم.
وی با اشاره به انقلابی که در حوزه فناوری در وزارت آموزش و پرورش به وجود آمده است، اضافه کرد: با کار بسیار مهمی که در ۹ ماه گذشته در راه اندازی شبکه آموزش دانش آموزی “شاد” اتفاق افتاده، هرچند که ایراداتی هم بر آن وارد است ولی این شبکه یک پیام رسان داخلی است و ساخته و پرداخته دست توانمند مهندسین داخلی خود ماست و هم اکنون بالغ بر ۱۵ میلیون کاربر دارد که باید بتوانیم از ظرفیت آن به بهترین نحو استفاده کنیم.
فولادوند با تقدیر از نخبگانی که آمادگی خود را برای آموزش و تعلیم و تربیت سرفصل ها پذیرفته اند، آموزش کانیوزن و مدیران آموزشی در زمینه حقوق اطفال و نوجوانان را بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: این کارگاه در راستای آموزش تربیت مدرسین کارآمد برای آموزش اولیا، خانواده ها و آموزش دانش آموزان تلاش می کند تا بتواند مباحث حقوق اطفال و نوجوانان را تشریح کند.
وی با تشکر از مدرسین، معاونت حقوقی وزارت آموزش و پرورش و مشاور امور بانوان که پیوسته در این مباحث پیش‌رو هستند، ادامه داد: اصل اساسی توسعه، آموزش است. آموزش است که تمدن‌ساز است و نیروی انسانی، مهمترین سرمایه‌ کشور است.
این کارگاه با حضور احمدی لاشکی، معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش؛ حجت الاسلام والمسلمین هادی، مدیر کل تدوین لوایح و امور مجلس قوه قضائیه ، بارانی، معاون پیشگیری سازمان تعزیرات، کاظمی، مدیر کل بهبود روش های معاونت راهبردی قوه قضاییه، مینایی پور، مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش؛ فولادوند مدیرکل شهر تهران و مرد آزاد مشاور امور بانوان آموزش و پرورش شهر تهران در حال برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=280274

ثبت نظر

-