مواد آزمون دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا اعلام شد

  • کد خبر : 280078
  • 28 آبان 1399 - 23:07
مواد آزمون دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا اعلام شد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ – ۱۶:۱۹

روز سوم دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا

تهران (پانا) – سرپرست خبرگزاری پانا با اشاره به اعلام مواد آزمون دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا از زمان برگزاری دوره پیشرفته و تخصصی تربیت مدرس کشوری خبر داد.

اردشیر دهقانی در مراسم پایانی دوره آموزشی تربیت مدرس خبرگزاری پانا با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری آزمون این دوره امروز در ۲ بخش عملی و تئوری به استان‌ها ارسال خواهد شد اظهار کرد: مدیران استان‌ها این دستورالعمل را در اختیار دوستان خود قرار دهند؛ ما تلاش داریم از طریق کانالی که این دوره را برگزار کردیم این دستورالعمل را به دست شما مدیران سازمان دانش‌آموزی استانی برسانیم.

وی افزود: آزمون تئوری این دوره از مطالبی خواهد بود که در کلاس‌های ۳ روزه از سوی اساتید ارائه شد و در بخش کار عملی نیز ما به دنبال یک مجله الکترونیک هستیم که فعالیت گروهی شما مدیران می‌شود.

دهقانی خطاب به افراد شرکت کننده در این دوره گفت: شما با استفاده از شاخص‌های تدریس شده در این دوره آموزشی ۲ هفته فرصت دارید تا این مجله را آماده و به دست ما در سازمان دانش‌آموزی مرکز برسانید.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: دوستان ارزیاب و مدرسان مطالب شما را ارزیابی می‌کنند و مطالب داوری می‌شود این موضوع ملاک عمل ورود شما به مرحله بعدی دوره آموزشی خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۴۸۶ نفر در پایان آذر در مراکز استان‌ها به دانش‌آموزان خبرنگار آموزش می‌دهند افزود: ما در این دوره مقدماتی دانش افزایی شما را بالا بردیم و تلاش داریم در فاز دوم شما بتوانید ۴ هزار و ۳۲۸ نفر رادر مجموعه شهرستان‌ها آموزش دهید تا به ۳۶ هزار و ۱۲۲ نفر در مجموعه خبرنگارانی که به صورت رسمی در پانا هستند انتقال دانش داشته باشید.

سرپرست خبرگزاری پانا با اشاره به اینکه در ۲۵ آذرماه که اختتامیه این دوره است، گواهی حضور و کارت مدرسی برای شما ارسال می‌شود گفت: انشالله شما بتوانید در استان‌ها در اول دی ماه کار تدریس را آغاز کنید. دوره پیشرفته این آموزش‌ها در اسفندماه و دوره تخصصی آن در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=280078

ثبت نظر

-