برگزاری جلسه کمیته نظارت بر طرح کوچ در منطقه چهار

  • کد خبر : 278291
  • 27 آبان 1399 - 23:13
برگزاری جلسه کمیته نظارت بر طرح کوچ در منطقه چهار

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ – ۲۱:۲۳

آموزش و پرورش منطقه چهار

تهران (پانا) – جلسه پایانی و تجمیع اطلاعات و عملکرد اعضای کمیته نظارت بر روند ثبت اطلاعات طرح کوچ در سامانه سناد با حضور کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار برگزار شد.

جلسه پایانی و تجمیع اطلاعات و عملکرد اعضا کمیته نظارت بر روند ثبت اطلاعات طرح کوچ در سامانه سناد با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی در مجموعه شهید عراقی برگزار شد.

کبری کریمی، کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار در گفتگو با پانا گفت: برابر با آخرین آمار دریافتی از حوزه ستادی وزارت متبوع، آموزش و پرورش منطقه چهار شهر تهران با ثبت اطلاعات ۱۰۵ هزار نفر از دانش آموزان تاکنون موفق به ثبت ۸۴ درصدی در سامانه سناد شده است.

کریمی در جلسه پایانی ناظران طرح کوچ، ضمن قدردانی از تمامی مدیران مدارس، انجام این مهم را مرهون تلاش، همت و همکاری تمامی مدیران، معاونان اجرایی و معاونان پرورشی و معلمان تربیت بدنی و مراقبان سلامت و همچنین رابطان فعال طرح در مدارس دانست و صمیمانه از همکاری مجدانه آنان تشکر کرد.

وی در ادامه ضمن بررسی آمار سامانه نظارت، بر ثبت ۱۶ درصد باقیمانده تا پایان آبان ماه و بر لزوم پیگیری و اجرای فرآیند آموزشی مجازی کوچ در کانال شاد و در همه کلاس ها برای تمامی دانش آموزان تاکید و افزود: کارشناسی تربیت بدنی برنامه های متنوعی را جهت پیگیری و ارجاع دانش آموزان چاق و خیلی لاغر در دستور کار قرار داده است.

گفتنی است در پایان از زحمات اعضای کمیته نظارت بر طرح کوچ با هدایایی تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=278291

ثبت نظر

-