ایجاد آرامش، بهره گیری از ظرفیت ها، برنامه ریزی منسجم و حرکت در مسیر تحول از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان است

  • کد خبر : 278045
  • 27 آبان 1399 - 19:35
ایجاد آرامش، بهره گیری از ظرفیت ها، برنامه ریزی منسجم و حرکت در مسیر تحول  از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان است

سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۵

یببی

زنجان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای معاونین این اداره که با حضور معاونین و اعضای این شورا در محل سالن جلسات شهید تجلی برگزار شد اظهار کرد ایجاد آرامش، بهره‌گیری از ظرفیت ها، برنامه ریزی منسجم و حرکت در مسیر تحول ، از اولویت های مهم آموزش و پرورش استان است.

حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان در سخنانی ضمن قدردانی از عملکرد مدیر کل سابق دستگاه تعلیم و تربیت و تمامی همکاران اداری و آموزشی استان، در پیشبرد اهداف و فعالیت های این دستگاه ، با اشاره به موارد و مطالب مطروحه در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استانها در تهران با حضور مقام عالی وزارت گفت: اولویت فعالیت های ما در سطح کلان،توجه ویژه به سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و دستور العمل های ابلاغی وزارت و در سطح استان ، برنامه ریزی برای استفاده حداکثری از ظرفیت شورای آموزش و پرورش به ریاست استاندار محترم ، برنامه ریزی مدون و منسجم برای حل مشکلات دانش آموزان بی بضاعت در ایام کرونایی از طریق شناسایی خیرین وبهره گیری از ظرفیت های دستگاههای دولتی و غیردولتی در این زمینه است که امیدواریم با همت ، تلاش و دلسوزی همه همکاران و مسئولین امر به این اهداف دست یابیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ،داشتن آمار و اطلاعات دقیق و کافی از حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی را، لازمه برنامه ریزی و حرکت در مسیر تحول عنوان نموده و از معاونین و روسای ادارات خواست ضمن داشتن اشرافیت به حوزه مربوطه، اهتمام لازم را در این زمینه به عمل آورند.

مظفری با اشاره به این نکته که منتقدین مسائل یا مشکلات آموزش و پرورش، اکثرا همکاران فرهنگی و یا دوستداران این دستگاه هستند تصریح کرد: همه هدف ما این است که آرامش را به آموزش و پرورش استان بازگردانیم و به انتقادات سازنده ی منتقدین که اکثراً دوست دار بهبود وضعیت آموزش و پرورش هستند توجه نموده و نهاد تعلیم و تربیت را درگیر حاشیه های مختلف ننماییم، بنابراین رعایت ادب و احترام در مواجهه با منتقدین می بایستی مدنظر همه ما قرار گیرد.

وی با اشاره به وضعیت کنونی استان از لحاظ شیوع بیماری کرونا گفت: تمامی مصوبات ستاد کرونا حتماً باید به صورت دقیق اجرایی شود و اقدامات دستگاه نیز به صورت مستند، ثبت گردیده و ارائه شود. وی از همکاران فرهنگی خواست با توجه به شرایط موجود و اهمیت موضوع ، قبل از آغاز درس در برنامه شاد ، به مدت ۲ دقیقه برای دانش آموزان در خصوص کرونا و و رعایت دستورالعمل های بهداشتی توصیه های لازم را ارائه کنند.

وی اظهار امیدواری کرد تمامی همکاران فرهنگی با قدرت و قوت تمام به فعالیت های جهادی خود در این ایام حساس ادامه داده و با تمام توانمندی به تحقق اهداف آموزش و پرورش کمک کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارهای ما قرار گیرد و در این راستا هر فردی که زیر پرچم ولایت خدمت کند، چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا مورد احترام و حمایت ما است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=278045

برچسب ها

ثبت نظر

-