۴۵۰ طلبه خواهر استان سمنان در دوران کرونا فعالیت جهادی دارند

  • کد خبر : 277919
  • 27 آبان 1399 - 18:14
۴۵۰ طلبه خواهر استان سمنان در دوران کرونا فعالیت جهادی دارند

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نجم روز سه شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی(نیوز) استان سمنان افزود: کل فعالیت های جهادی خواهران طلبه در دوران کرونا در «قرارگاه جهادی دختران حاج قاسم» و در قالب فعالیت های جهادی و اجتماعی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان یادآور شد: حضور طلاب خواهر استان در بخش های بیمارستانی، نقاهتگاهی و آرامستان ها برطرف کننده بسیاری از نیازها بود، تا جایی که مسایل مختلف نقاهتگاه شهر سمنان از سوی طلاب خواهر پیش رفت.

وی گفت: ۴۵ طلبه خواهر از حوزه علمیه استان سمنان در قسمت های تغسیل و در بیمارستان و آرامستان فعالیت جهادی داشتند.

وی تاکید کرد: حضور این افراد از ابتدای شیوع کرونا در جامعه در قالب فعالیت جهادی از خدمات اجتماعی و کمتربازگوشده حوزه علمیه خواهران استان سمنان بود و به لطف پروردگار هیچ کدام از این طلاب به کرونا مبتلا نشدند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان به جبهه سازی، کار تشکیلاتی و ساماندهی نیروهای جهادی حوزه علمیه خواهران استان در دوران کرونا اشاره و اضافه کرد: شیوع کرونا تقویت مشارکت طلاب خواهر استان سمنان را در مباحث جهادی و اجتماعی به همراه داشت.

نجم بیان کرد: ورود خواهران طلبه استان سمنان به فعالیت های جهادی در دوران کرونا برای رفع مشکلات جامعه در کشور نمونه بود و به تایید بسیاری از مسوولان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا فعالیت جهادی و اجتماعی طلاب خواهر استان سمنان را نمایان‌تر کرد افزود: پیش از این نیز در دوران وقوع سیل و بلایای طبیعی، طلبه های خواهر خدمات جهادی و اجتماعی به آسیب‌دیدگان داشتند، ولی دوران شیوع کرونا باعث نمایان‌تر شدن خدمات این قشر برای جامعه بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان  به فعالیت خواهران طلبه استان در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: یکی از فعالیت ها در این زمینه تشکیل گروه هایی بر بستر فضای مجازی برای ارایه مشاوره و آرامش‌بخشی به بیماران و خانواده های درگیر با کرونا است.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به تمرکز این رسانه در زمینه انعکاس دستاوردهای نظام و دولت گفت: تهیه گزارش های مردمی و میزگردهای تخصصی از رویکردهای خبرگزاری نیوز در رفع مشکلات جامعه است.

محمد جهانگیریان افزود : تولیدات رسانه ای خبرگزاری نیوز استان سمنان در سال گذشته ماهانه به صورت میانگین تا ۱۳۰ هزار بازدید داشت و مجموع بازدید از محصولات خبری این رسانه در سال ۹۹ به حدود ۸۵۰ هزار بازدید رسیده است.

گزارش تصویری مرتبط با این خبر را اینجا ببینید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=277919

برچسب ها

ثبت نظر

-