روند بهای سکه وجان سختی قیمت در بازار سکه

  • کد خبر : 277000
  • 27 آبان 1399 - 9:23
روند بهای سکه وجان سختی قیمت در بازار سکه

 

 

روند بهای سکه 26 آبان 99

حرکت درجای قیمت سکه در بازار نوسان گیران را خسته می کند؟

نیوز:به گزارش نیوز، روز گذشته قیمت سکه توانست خود را به بالای ۱۲ میلیون تومان بازگرداند. به گفته فعالان، بازیگران سکه نسبت به کانال ۱۱ میلیون تومانی حساس هستند و خریدهای خود را در این کانال بالا می‌برند. افزایش خریدها موجب شد که فلز گران‌بهای داخلی در تمام طول روز دوشنبه بالای مرز ۱۲ میلیون تومانی معامله شود. این در حالی است که در نیمه دوم روز بازار طلا که یکی از ارکان تعیین قیمت سکه است دچار شوک شد.

 جان سختی قیمت در بازار سکه

 

پیش‌بینی روند بهای سکه در روز سه‌شنبه

قیمت سکه  و روند بهای سکه در معاملات پشت خطی کماکان بالای سطح ۱۲ میلیون تومان باقی ماند. به نظر می‌رسد معامله گران تمام توان خود را به کار گرفته‌اند که از مرز ۱۲ میلیون حمایت کنند و اجازه ندهند در برابر نیروهای کاهشی این مرز فروریزد.

اما برای اکثر معامله گران روزانه بازار اصل بر نوسان است تا سطح قیمت اگر بازار در محدوده کنونی نوسان معناداری نداشته باشد و فقط در اطراف مرز ۱۲ میلیون تومان چرخ بزند احتمال کاهش قیمت وجود دارد کسانی که از افزایش قیمت‌ها ناامید شوند، بار دیگر فروشنده می‌شوند تا بتوانند در قیمت‌های پایین‌تر آماده به خرید شوند تا بتوانند درجه نوسان در سطوح جدید را بالاتر ببرند.

اما شواهد نشان می‌دهد این اتفاق در روز جاری چندان در دسترس نیست با توجه به روند قیمت دلار و نرخ حواله درهم قیمت سکه کماکان در کانال ۱۲ میلیون تومان حضور خود را تست می‌کند مگر آنکه از کانال طلا شوک جدیدی وارد شود و بر اثر قیمت سکه عقب‌نشینی کند.

شاهد آماری این عدد نیز حباب قیمت سکه است که در مقایسه با روزهای گذشته کمتر شده است. با توجه به قیمت طلای جهانی و نرخ دلار حباب قیمت سکه امامی در حدود ۵۰۰ هزار تومان است. این حباب کمتر از ۵ درصد قیمت سکه به‌حساب می‌آید به همین دلیل برخی معامله گران امیدوارند امروز در جو ۱۲ میلیون قدم بزنند و حتی مرز مقاومتی ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار را تست بزنند.

 

بیشتر بخوانید:

قیمت سکه و طلا در ۲۶ آبان ۹۹ /روند نزولی نرخ سکه ادامه دارد

تب بایدن در بازار سکه سرد شد؟

بازار سکه از سکه افتاد؛ عقب نشینی فروشندگان و خریداران از بازار سکه

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=277000

ثبت نظر

-