فرشاد فرجی – پرسپولیس؛ ۹۹ درصد منتفی ؛ از مخالفت جدی رحمتی تا بدقولی سرخ‌ها

  • کد خبر : 276951
  • 27 آبان 1399 - 8:45
فرشاد فرجی – پرسپولیس؛ ۹۹ درصد منتفی ؛ از مخالفت جدی رحمتی تا بدقولی سرخ‌ها
فرشاد فرجی که به گفته بعضی از رسانه ها گزینه اصلی پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی است ، پیام معناداری را در فضای مجازی منتشر کرد .

به نظر می‌رسد پرونده حضور مدافع قائمشهری شهر خودرو در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی بسته شده است و به احتمال فراوان در لیگ بیستم نیز او در مشهد به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

جدایی شجاع خلیل زاده باعث شد تا یحیی گل‌محمدی از مدیران پرسپولیس مطالبه جذب یک مدافع میانی را داشته باشد اما درباره گزینه‌های مدنظر سرمربی سرخ‌پوشان چند نام مطرح شد، از فرشاد فرجی مدافع فصل گذشته شهر خودرو تا شاهین طاهرخانی که به تازگی قراردادش را با استقلال فسخ کرده است. در میان میل گل‌محمدی به جذب فرشاد فرجی بود چرا که هم تجربه کار کردن با فرشاد فرجی را در مشهد داشت و هم به لحاظ تجربه، مدافع ۲۶ ساله عنابی‌پوشان شهر خودرو می‌تواند بازیکن بهتری نسبت به سایرین قلمداد شود.

اما سنگ بزرگ مقابل پرسپولیسی شدن فرجی، قرارداد او با شهر خودرو بود؛ موضوعی که انتقال او به پرسپولیس را پیچیده کرد و مدیران شهر خودرو برای موافقت با جدایی مدافع خود، شرط پرداخت سه میلیارد تومان هزینه صدور رضایت‌نامه به‌علاوه تسویه بدهی رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی را مطرح کردند. درخواستی که بدون تردید در روزهای بحرانی پرسپولیس به لحاظ منابع مالی پس از پشت سر گذاشتن پرداخت بدهی سنگین برانکو، انتقال فرجی را کم‌رنگ و تقریبا منتفی کرده است.

البته که فرشاد فرجی برای جدایی از شهر خودرو با مخالفت جدی مهدی رحمتی هم مواجه شده است؛ هر چند او در بازی هفته نخست لیگ بیستم مقابل ماشین سازی به میدان نرفت و پس از آن‌هم در تمرینات تیمش تا روز شنبه هفته جاری حضور پیدا نکرد، اما رحمتی پافشاری می‌کند تا بتواند فرجی را همچنین در لیست خود داشته باشد چرا که او معتقد است با جدایی مرادمند، شهر خودرویی‌ها نیازمند جذب یک مدافع جدید در لیست خود هستند و جدایی فرشاد فرجی ساختار دفاعی آن‌ها را کاملا دچار فروپاشی می‌کند و انتخاب جایگزین برای او در برهه کنونی فصل نقل و انتقالات امری ناممکن به نظر می‌رسد.

با این اوصاف و شرایط مالی باشگاه پرسپولیس در کنار مخالف مهدی رحمتی، گویا باید انتقال مدافع ۲۶ ساله شهر خودرو را به پرسپولیس حداقل برای نیم فصل نخست لیگ بیستم منتفی دانست تا گل‌محمدی فعلا با بازیکنانی چون حسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی و محمد انصاری ساختار دفاع میانی تیمش را ارنج کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=276951

ثبت نظر

-