انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها، دلیل عدم خرید نوردکاران

  • کد خبر : 276568
  • 27 آبان 1399 - 2:05
انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها، دلیل عدم خرید نوردکاران

انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها، دلیل عدم خرید نوردکاران

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران گفت: به رغم اینکه روند قیمت‌ها در بازار نزولی است و انتظار کاهش بیشتر هم می‌رود، خرید در مقطع فعلی تا زمانی که نرخ‌ها با واقعیت بازار همسو شود، منطقی نیست.

به گزارش ایلنا، مصطفی عبدالهی عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران در پاسخ به این پرسش که چرا نوردى‌ها با وجود اعلام نیاز به مواد اولیه اما در دو هفته اخیر اقدام به خرید شمش نکرده‌اند، پاسخ داد: در این باره باید اعلام کرد قیمت رسمى پایه شمش فولاد طی دو هفته گذشته نسبت به بازار حدود ۷۰۰ تومان تفاوت قیمت داشته و به رغم اینکه روند قیمت ها در بازار نزولی است و انتظار کاهش بیشتر هم می رود، خرید در مقطع فعلی تا زمانی که نرخ ها با واقعیت بازار همسو شود، منطقی نیست.

وى اظهار داشت:  ۹ ماه است شمش را به طور قطره چکانی در بورس عرضه کرده‌اند و حالا که یک هفته، آن هم به دلیل بالا بودن قیمت‌های اعلامى نسبت به بازار، خرید کمتر بوده بهانه درست کرده‌اند.

عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران افزود: برخی قصد دارند شمش خام را صادر کنند و اسم آن را می گذارند محصول میانی در حالی که چیزی به این نام در دنیا نداریم و محصول نهایی فولاد داریم که مقاطع بوده که بعد از نورد است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=276568

ثبت نظر

-