دستگیری عاملان نزاع در مراسم عروسی در لنگرود

  • کد خبر : 276405
  • 26 آبان 1399 - 23:39
دستگیری عاملان نزاع در مراسم عروسی در لنگرود
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ فرمانده انتظامی لنگرود امروز گفت : ۳ نفر که بر سر پارک خودرو در یک مجلس عروسی در بخش اطاقور این شهرستان با یکدیگر درگیر شده بودند ، دستگیر شدند. 
دستگیری عاملان نزاع در مراسم عروسی در لنگرود

سرهنگ مجید نیکویی با بیان اینکه ماموران پس از حضور در محل اعلامی ، سعی کردند تا طرفین درگیری را به آرامش دعوت کنند ، افزود : متهمان که حالت عادی نداشتند بدون توجه به توصیه‌ های پلیس ، به سمت ماموران حمله ‌ور شدند و ماموران انتظامی هم با رعایت موارد امنیتی و قانون به کارگیری سلاح  ، پس از شلیک ۲ تیر هوایی ، مجبور به تیراندازی به سمت متهمان شدند.

وی با اعلام اینکه در این حادثه مهاجمان ۳۳، ۳۵ و ۳۶ ساله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان لنگرود منتقل شدند ، گفت : حال عمومی مجروحان بستری در بیمارستان مساعد گزارش شده است.

فرمانده انتظامی لنگرود افزود : در این درگیری ۳ نفر از ماموران انتظامی هم از ناحیه قفسه سینه ، دست و کمر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ مجید نیکویی در ادامه با اعلام اینکه ۶ نفر از متهمان دیگر این پرونده نیز پس از فرار از صحنه جرم با همکاری ماموران پلیس امنیت عمومی استان در مخفیگاه شان در شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان شناسایی و دستگیر شدند گفت : تعدادی از متهمان دستگیر شده سابقه درگیری داشته و جزء اراذل و اوباش سابقه‌ دار هستند.

وی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند ، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری، موضوع را فوری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=276405

ثبت نظر

-