احکام مطالباتی تامین اجتماعی الکترونیکی ابلاغ می شود

  • کد خبر : 276234
  • 26 آبان 1399 - 20:39
احکام مطالباتی تامین اجتماعی الکترونیکی ابلاغ می شود

احکام مطالباتی تامین اجتماعی الکترونیکی ابلاغ می شود

سومین خدمت طرح ۳۰۷۰ با عنوان ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی در دومین هفته دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، گفت: خدمتی که امروز مورد بهرهبرداری قرار می‌گیرد ابلاغ غیرحضوری احکام مطالباتی است که تلاش می‌کنیم صددرصد کارفرمایان از مزایای این خدمت بهرهبرداری کنند. 


وی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارفرمای تحت پوشش قانون تامین اجتماعی در کشور داریم، افزود: کارفرمایان می‌توانند به سامانه سرویس‌های غیرحضوری این سازمان به نشانی http://eservices.tamin.ir مراجعه کنند و از این خدمت برخوردار شوند. 


سالاری گفت: هفته گذشته طرح ۳۰۷۰ (ارائه سی خدمت به صورت غیرحضوری برای کاهش هفتاد میلیون مراجعه به واحدهای اجرایی این سازمان) در سازمان تامین اجتماعی کلید خورد و دو خدمت کمک هزینه ازدواج و کفالت فرزندان اناث بیمه شدگان به صورت غیرحضوری آغاز شد. 


سالاری با اشاره به اینکه زمانی که سرویس الکترونیکی معرفی می‌شود، دیگر به صورت حضوری ارائه نمی‌شود، اظهار داشت: از ظرفیت‌های همکاران شعبه در میزخدمت استفاده می‌کنیم تا بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان را در خصوص طرح ۳۰۷۰ و خدمات غیرحضوری این سازمان راهنمایی کنند. 


مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی بیمه شدگان از سروس‌های الکترونیکی این زمان را مسئله مهم و قابل توجه برشمرد و گفت: متناسب با هر سرویس بسته‌های اطلاع‌رسانی تهیه شود تا بیمه شدگان با اطلاع از آن‌ها دیگر نیاز به مراجعه به واحدهای اجرایی نداشته باشند و از منزل و یا محل کار خدمت مورد درخواست را دریافت کنند. 


سالاری تصریح کرد: توسعه سرویس‌های الکترونیکی برای سازمان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آن مزیت‌های فراوانی دارد و ضمن کاهش هزینه‌ها رضایتمندی مخاطبان را در پی دارد. 


گفتنی است، ابلاغ الکترونیکی احکام مطالباتی سازمان تامین اجتماعی شامل اعلامیه، اخطاریه، اجرائیه، صورتحساب و… از سال ۹۳ فعال شده است و هم اکنون قریب به ۷۰ درصد ابلاغ‌های کارفرمایان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و از امروز این خدمت که به عنوان یکی از سرویس‌های غیرحضوری طرح ۳۰۷۰ رونمایی شد به پوشش بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=276234

برچسب ها

ثبت نظر

-