یک زن آمریکایی نوه اش را در شکم خود پرورش داد

  • کد خبر : 275015
  • 26 آبان 1399 - 7:15
یک زن آمریکایی نوه اش را در شکم خود پرورش داد

 

 

 

👶🏼 یک زن آمریکایی نوه اش را در شکم خود پرورش داد

به گزارش نیوز خانم جولی لفینگ یک زن ۵۱ ساله امریکایی است زن آمریکایی که دخترش پس از بارداری قادر به نگهداری جنین خود در شکمش نبود، تصمیم گرفت که نوه اش را در درون بطن خویش پرورش دهد.

بریانا دختر خانوم لفینگ با گذاشتن عکس مشترک در اینستاگرام این بارداری عجیب را توضیح داد؛ بنابراین، این خبر به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بریانا به دلیل مشکلات جسمی قادر به پرورش جنین در بطن خود نیست و سال‌ها برای داشتن فرزند می‌سوخت و برای همین، چندین بار بارداری مشکل و ناموفق را تجربه کرده است.


>>>بیشتر بدانید

انتخاب اسمی عجیب برای نوزاد خبرساز شد


 

 

او که به خاطر نازایی رنج فراوان کشیده بود، در پست‌های متعدد اینستاگرامی ضمن سپاسگزاری از فداکاری مادرش گفته است: او با این فداکاری، آغوشم را پر کرد.

 

تولد نوزاد عجول در قائم شهر

 

👶🏼 تولد نوزاد عجول در قائم شهر

تولد نوزاد / به گزارش نیوز: سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساعت یک بامداد امروز یکشنبه ۲۵ آبان و در پی گزارشی مبنی بر آغاز درد‌های زایمانی مادر باردار به مرکز ارتباطات اورژانس استان، گروه پایگاه اورژانس ارطه به محل ماموریت واقع در روستای افراکتی از توابع شهرستان قائم شهر اعزام شدند.

زکریا اشکپور افزود: ماموران اعزامی، با اقدام به موقع و ایجاد شرایط مناسب برای تولد نوزاد کمک کرده و پس از آن دیگر اقدامات لازم ازجمله اکسیژن تراپی، کلامپ و بریدن بند ناف، پوآردهان نوزاد و فراهم کردن محیط گرم انجام و سپس مادر و نوزاد در شرایط مطلوب و با حال مناسب، به مرکز درمانی انتقال یافتند.

با اخبار نیوز همراه باشید….

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=275015

ثبت نظر

-