دلنوشته کاپینان کاراته پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک

  • کد خبر : 27478
  • 01 فروردین 1399 - 4:28
دلنوشته کاپینان کاراته پس از ناکامی در کسب سهمیه المپیک

به گزارش نیوز، ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان تیم ملی کاراته علی رغم شایستگی و قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ المپیک، در نهایت با توجه به قوانین فدراسیون جهانی فرصت حضور در این رقابت‌ها را از دست داد و سجاد گنج زاده مسافر توکیو شد.

پورشیب پس از از دست دادن حضور در المپیک با انتقاد از قوانین فدراسیون جهانی در صفحه شخصی‌اش نوشت: همیشه شکر گذار خدا بودم و هستم در هر شرایطی، هر چی دارم از خدا دارم، همیشه با افتخار برای نام ایران عزیزم پرچم کشورم جنگیدم، تاریخ ورزش و المپیک نباید فراموش کنه که نفر دوم رنکینگ المپیک به المپیک نره، اوج بی رحمیه اوج بی انصافیه، هیچکس جای من نیست و نمیتونه درک کنه، متاسفانه مسیر المپیک از مسیر واقعی خودش خارج شد، من شکست نخوردم و تسلیم نشدم و تلاشم رو کردم، بهترین شاهد خدای من و وجدان منه، تو این ۲ سال در مسیر المپیک خیلی اتفاق‌ها افتاد چه داخل تاتامی چه بیرون تاتامی که کم‌هم نبود!
با همه چیز جنگیدم روز به روز جدی و مصمم‌تر از قبل شدم، هیچگاه نا امید نمیشدم حتی خیلی از مواقع تنها بودم..! گاهی اوقات یه چیزایی هست از دست شخص خارجه و نمیشه کاری کرد، پارسال همین موقع‌ها بدترین شرایط رنکینگ رو داشتم در رده ۷ یا ۸ بودم و هیچکس به من امیدوار نبود، اما تلاش کردم نفر دوم رنکینگ شدم، اما با قانون‌های مزخرف فدراسیون جهانی کاراته المپیک رو از من گرفتن، قانونی که تا ۱ ماه پیش هیچ‌کس خبر دارنبود، از روز اول هم همچین چیزی وجود نداشت، اما یهو…
شاید این قسمتی از کتاب زندگی من باشه، سرنوشت من … نمیدونم اسمش رو چی بزارم، اما هیچوقت آدمی نبودم که تسلیم اتفاق‌های این دنیا بشم و نخواهم شد، خیلی حرف‌ها هست خیلی دلم پره، اما نمیشه تو چند خط گفت.
ممنون از تمام کسانی که تو این مدت کنارم بودن، خصوصا کسانی که شجاعانه و بدون ترس و قلبن به من انگیزه انرژی دادن وحمایت کردن فراموش نمیکنم هیچوقت …!
با آرزوی سلامتی موفقیت و شادی برای تمام مردم عزیز ایران در سال جدید، تبریک میگم به بچه‌هایی که سهمیه المپیک رو بدست آوردن و با آرزوی موفقیت و سربلندی برای این عزیزان. یا علی.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=27478

ثبت نظر

-