انریکه: پنالتی سوم هم بود آن را راموس می‌زد ؛ دفاع تمام قد انریکه از راموس

  • کد خبر : 273985
  • 25 آبان 1399 - 16:42

 

نیوز:

انریکه: پنالتی سوم هم بود آن را راموس می‌زد ؛ دفاع تمام قد انریکه از راموس

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا از کاپیتان تیمش راموس که در بازی مقابل سوئیس دو پنالتی از دست داد حمایت کرد و گفت اگر پنالتی سومی هم در کار بود آن را هم راموس می‌زد.

خبرگزاری فوتبال ایران نیوز دات کام :

در جریان تساوی ۱-۱ اسپانیا و سوئیس در دیدار دیشب دو تیم در لیگ ملت‌های یوفا سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا دو پنالتی از دست داد ولی در پایان بازی لوئیس انریکه سرمربی لاروخا با حمایت تمام عیار از کاپیتانش گفت اگر در این بازی پنالتی سومی هم در کار می‌بود آن را هم رامو.س می‌زد.

در شبی که راموس با عبور از جان‌لوئیجی بوفون رکورد بیشترین بازی ملی در فوتبال اروپا را به خود اختصاص داد، کاپیتان اسپانیا در بازی مقابل سوئیس دو پنالتی را از دست داد. هر دو پنالتی او در نیمه دوم تسوط یان زومر دروازه بان سوئیس دفع شد.

لوئیس انریکه در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

” رکورد پنالتیهای سرخیو مشخص است. او از این نظر یکی از بهترینها است. اینکه به خاطر از دست دادن یکی دو پنالتی یا حتی سه پنالتی بخواهیم این را فراموش کنیم منصفانه نیست. در این بازی اگر یک پنالتی دیگر هم بدست می آمد وی دوباره پشت توپ می ایستاد. اینکه بخواهیم به خاطر از دست دادن دو پنالتی او را از مسئولیت پنالتی زنی در تیم ملی برداریم مثل شوخی است. ما یک لیست از پنالتی زن ها داریم و سرخیو در جایگاه اول این لیست است”.


سرخیو راموس:

سرخیو راموس گارسیا. (به اسپانیایی: Sergio Ramos García) (زادهٔ ۳۰ مارس ۱۹۸۶ در سویا) بازیکن. فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان. مدافع و کاپیتان برای باشگاه رئال. مادرید و تیم ملّی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. وی یکی از بهترین مدافعان. جهان در نسل خود به‌شمار می‌رود و همواره افزون بر مهارت‌های. لازم برای یک مدافع، دارای توانایی بالای گلزنی و پاس‌کاری نیز بوده‌است.

>>>همچنین بخوانید:

شکست یاران رونالدو مقابل فرانسه/برد آلمان و فرار اسپانیا از باخت در شب کابوس وار راموس

ادامه رکوردزنی مدافع رئال/راموس از رکورد بوفون عبور کرد+عکس

فشار هواداران رئال برای تمدید قرارداد راموس

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=273985

ثبت نظر

-