حاتمی کیا کارگردان قطعی سریال «موسی (ع)» شد

  • کد خبر : 273330
  • 25 آبان 1399 - 10:16
حاتمی کیا کارگردان قطعی سریال «موسی (ع)» شد

 

نیوز:

حاتمی کیا کارگردان قطعی سریال «موسی (ع)» شد

حاتمی کیا کارگردان قطعی سریال «موسی (ع)» شد

به گزارش ، محمد میرعلایی، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر تمایل «ابراهیم حاتمی کیا» برای کارگردانی سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: حضور حاتمی کیا برای کارگردانی اثر به طور کامل قطعی شده است، خوشبختانه گفت‌وگوهای اولیه به خوبی پیش رفت و وی هم اکنون کارگردان این پروژه است.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد شریعتمداری به حاتمی کیا درباره سریال حضرت موسی (ع)

وی درباره حضور «جمال شورجه» در سریال «موسی (ع)» افزود: جمال شورجه از این پس در سریال به عنوان مشاور کارگردان و پروژه حضور خواهد داشت. و این طور نیست. که با کارگردانی حاتمی کیا حضور وی منتفی شود.

بیشتر بخوانید:

عصای «موسی» در دست «ابراهیم»

تهیه کننده سریال «موسی (ع)» درباره احتمال واگذاری تهیه کنندگی این اثر به شخصی دیگر اظهار کرد: اخبار منتشر شده در قبال تعویض تهیه کننده به نوعی حاشیه سازی است. بنده همچنان به طور قطع تا وقتی که شرایط مناسب باشد تهیه کننده این سریال خواهم بود. و هنوز هیچ تغییری در قبال تیم تهیه سریال «موسی (ع)» صورت نگرفته است.

میرعلایی درباره مراحل نگارش فیلمنامه خاطرنشان کرد: فیلمنامه پیش از این به طور کامل نوشته شده است. منتها بنا به سلیقه همیشگی ابراهیم حاتمی کیا وی در حال بازنویسی و ویرایش اثر است. خوشبختانه همه مراحل پیش از تولید به خوبی سپری می شود. و ما هم امیدوار به تولید پروژه ای با کیفیت هستیم.

براهیم حاتمی‌کیا (زادهٔ ١ مهر ۱۳۴۰ در تهران) کارگردان، نویسنده، تدوینگر، بازیگر و فیلمبردار سینمای ایران است. وی دانش‌آموختهٔ رشته سینما (گرایش فیلمنامه‌نویسی) از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است.

او فعالیت‌های سینمایی خود را با ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند در رابطه با سینمای جنگ آغاز کرد.

>>>همچنین بخوانید:

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=273330

ثبت نظر

-