جریمه ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی فروشگاه متخلف شهرک غرب

  • کد خبر : 272613
  • 24 آبان 1399 - 22:38
جریمه ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی فروشگاه متخلف شهرک غرب

 

 

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ – ۱۷:۴۶

جریمه ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی فروشگاه متخلف شهرک غرب
جریمه ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریالی فروشگاه متخلف شهرک غرب
به گزارش نیوز: بازرس اصناف گفت که واحد صنفی واقع در شهرک غرب علاوه بر جریمه نقدی با دستور نماینده دادستانی تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فکری بازرس اصناف اظهار کرد: روز گذشته ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر حراج یک فروشگاه در یکی از پاساژهای شهرک غرب تهران منتشر شد که با تخفیف کالا باعث ازدحام جمعیت شده بود.

بازرسان اصناف

او ادامه داد: امروز بازرسان اصناف به محل وقوع تخلف مراجعه کردند و با بررسی‌های به عمل آمده این واحد صنفی به ارزش ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال جریمه نقدی شد.

این بازرس اصناف گفت: علاوه برجریمه نقدی این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با دستور نماینده دادستانی تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

آخرین وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی / پلمب و جریمه 730 واحدصنفی متخلف در  تهران

جریمه ۳۵۰ میلیون تومانی برای پارتی کرونایی!

پلیس منچستر یک نفر را به دلیل سازماندهی و میزبانی از میهمانی ۶۰ نفره‌ای در داخل آپارتمان شخصی ۱۰ هزار پوند جریمه نقدی کرد. ساعت ۳۰ دقیقه بامداد صبح روز یکشنبه برخی از همسایگان با پلیس تماس گرفته و از یک مهمانی خبر دادند.

وقتی ماموران به محل گزارش شده رفتند ۵۰ تا ۶۰ را در یک مهمانی دیدند که در آپارتمانی دو خوابه مهمانی برگزار کرده بودند.

هیچ یک از آنها ماسک نزده بودند و یا فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند و از طریق یک سیستم صوتی با بلندگوهای بزرگ مهمانی گرفته بودند.

پلیس منچستر این مرد ۳۸ ساله‌ را به دلیل میزبانی این مهمانی جریمه کرد و آن را اقدامی واضح در نقض  مقررات مربوط به شیوع ویروس کرونا دانست که عاملی برای شیوع بیشتر این ویروس خواهد شد.

 

 

با اخبار نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=272613

ثبت نظر

-