قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در روز شنبه ۲۴ آبان

  • کد خبر : 272347
  • 24 آبان 1399 - 18:48
قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در روز شنبه ۲۴ آبان

به گزارش نیوز؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که در میان محصولات پرتیراژ در بازار امروز بالاترین قیمت به «پژو ۲۰۶ تیپ ۵ » رسیده و این خودرو با ثبت قیمت حدود ۳۰۰ میلیون تومان توانست لقب گرانترین خودرو در میان پرتیراژها را به خود اختصاص دهد. در مقابل پراید ۱۳۱ همانند روزهای گذشته با قیمت ۱۱۹ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد و عنوان ارزان ترین خودرو در بازار به این خودرو خود اختصاص یافت.

قیمت پرتیراژهای سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز در بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند می توان به «پراید ۱۱۱»، «پراید ۱۳۱»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد. خودروهای که در میان پرتیراژها در بازار بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده اند.

از ارزان ترین بازار خودرو شروع می کنیم خودرویی که مدت ها است با وجود آنکه تولید آن متوقف شده همچنانعنوان خودرو ارزان را به خود اختصاص داده است ،‌منظورمان «پراید ۱۳۱» است این خودرو با وجود توقف تولید به سبب قیمت آن همچنان در صدر خودروهای پرتقاضا قرار دارد. این خودرو امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۱۹ میلیون تومان داد و ستد شد.

اما قیمت مدل هاچ‌بک پراید یا همان «پراید ۱۱۱» نیز در بازار به ۱۴۳ میلیون تومان رسید.تولید این خودرو نیز همانند پراید ۱۳۱ متوقف شده اما این خودرو با توجه به قیمت و اسپرت بودن آن همچنان متقاضیان بسیاری دارد.

«تیبا صندوقدار» از دیگر محصولاتی است که با توجه به قیمتی که در بازار عرضه می شود توانسته نظر متقاضیان را به خود جلب کند. براساس ارزیابی بازار این خودرو امروز با محدوده قیمت ۱۳۴ میلیون تومان خرید و فروش شد می توان گفت صندوقدار بودن آن موجب شده تا بسیاری از خانواده ها به آن گرایش داشته باشند.

«تیبا۲» پلاس دیگر محصول سایپا نیز با توجه به اینکه در رده خودروهای هاچ بک قرار دارد طرفدارن خاص خود را دارد، این خودرو امروز با محدوده قیمتی ۱۶۲ میلیون تومان داد و ستد شد. تیبا دو معمولی نیز قیمت ۱۴۸ میلیون تومانی را به خود گرفت.

اما ساینا  که به لحاظ قیمتی و حتی فرمی هم تراز تیبا است نیز همانند تیبا این هفته از افت قیمت در امان نماند و با افتی ۱۱ درصدی قیمت آن به ۱۵۱ میلیون تومان رسید.

بازار پرتیراژهای ایران خودرو

اما در میان محصولات پرتیراژ ایران خودرو نیز محصولاتی مانند« پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، »، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، « پژو ۲۰۶ صندوقدار»، « سمند LX»، «سمند LX با موتور EF7»، « سمند سورن» قرار دارند که توانسته اند نظر محصولات میان قیمت را به خود جلب کنند.

براساس ارزیابی بازار امروز گران ترین خودرو به محصولات این گروه اختصاص یافته و «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» توانست با قیمت حدود ۳۰۰ میلیون تومان بالاترین قیمت خودرو در میان پرتیراژها را از آن خود کند.

اما «پژو ۲۰۶ تیپ ۲ » دیگر محصول خانواده پژو که با توجه به رنج قیمتی در میان محصولات پرطرفدار این گروه قرار دارد امروز با محدوده قیمتی ۲۲۰ میلیون تومان در بازار داد و ستد شد.

« پژو ۲۰۶ صندوقدار» دیگر محصول این خانواده که در میان خانواده ها طرفداران خاص خود را دارد نیز در بازار حدود ۲۸۲ میلیون تومان قیمت خورد. از خانواده سمند نیز « سمند LX» امروز در بازار با محدوده قیمتی ۱۷۶ میلیون تومان عرضه شد و این خودرو با موتور EF7  نیز حدود ۲۴۵ تومان در بازار قیمت گذاری شد. از دیگر محصولات این خانواده می توان به «سمند سورن» اشاره کرد، این خودرو که بسیار محدود در بازار عرضه می شود امروز با قیمت ۲۷۸ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=272347

ثبت نظر

-