لزوم ارتباط مستمر و موثر با دانشجومعلمان برای تبیین مسائل و پاسخ به سوالات و چالش‌ها

  • کد خبر : 269384
  • 22 آبان 1399 - 19:12
لزوم ارتباط مستمر و موثر با دانشجومعلمان برای تبیین مسائل و پاسخ به سوالات و چالش‌ها

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۲۹

ز

تهران (پانا) – مشاور ریاست و مدیر کل دفتر مرکزی حراست در بیست و پنجمین اجلاس سراسری مشترک سرپرستان مدیریت‌های استانی و سرپرستان پردیس‌ها و مراکز تابعه ضمن تقدیر و تشکر از مدیران جهادی و تلاشگر برای برگزاری مطلوب کلاس‌های مجازی و الکترونیکی با کمترین امکانات و تجهیزات بر اهتمام برای پرورش نیروی انسانی مومن، تلاشگر، انقلابی و جهادی مطلوب نظر رهبری معظم انقلاب مد ظله العالی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حوری ضمن توصیه مدیران به نظارت و رصد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، ارتباط موثر با دبیران تشکل ها و شورای صنفی در جهت تبیین مسائل و پاسخ به سوالات و چالش های دانشجومعلمان را یک ضرورت دانست و لزوم ارتباط مستمر با آنان را خواستار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مدیران را ملزم به اخذ تأییدیه و استعلام حراستی کلیه اساتید و عوامل اجرایی دانسته و بر ارائه لیست اساتید حداقل یک ماه قبل از تدریس جهت استعلام به موقع تأکید کرد و گفت: ورود هر نیروی انسانی به دانشگاه فرهنگیان منوط به استعلام و اخذ مجوز از حراست است.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست، همچنین بر لزوم پرهیز از تجمل گرایی و توجه به حفظ و صیانت از اموال دانشگاه به عنوان یکی از وظایف مدیران اشاره کرد.

وی، مدیران را به شناسایی و جذب اساتید توانمند از وزارت علوم و آموزش و پرورش توصیه و به لزوم عضویت حراست در کمیته بررسی صلاحیت اساتید اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=269384

ثبت نظر

-