مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان: عدالت آموزشی را در مناطق محروم اجرا می کنم

  • کد خبر : 269333
  • 22 آبان 1399 - 18:40
مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان زنجان: عدالت آموزشی را در مناطق محروم اجرا می کنم

پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۹ – ۱۴:۲۶

مدیرکل

زنجان (پانا) – جلسه تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر و مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

حسن مظفری ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان وزارتی و افراد حاضر در جلسه از زحمات رفیعی مدیرکل سابق آموزش وپرورش تقدیر و تشکر کرد.

مظفری با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت: همه‌ ما خدمتگزار مردم هستیم و خدمت صادقانه به خلق خدا وظیفه‌ همه‌ مدیران است.

مظفری افزود: پست‌ها ماندگار نیستند و امانت‌هایی هستند که مدام به افراد جدید سپرده می‌شوند. مدیران باید تمام تلاش خود را برای بهبود روند انجام فعالیت‌ها در زمان پست مدیریتی خود بکارگیرند.

مظفری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صادقانه رفیعی در اشاره به برنامه‌های خود گفت: قصد دارم ابتدای کار اتاق فکری تشکیل دهم تا سند فعالیت‌های آموزش و پرورش در آن هر چه بهتر تدوین و اجرا شوند.

مظفری تأکید کرد: تاکنون از طرف آموزش و پرورش به برنامه‌های آموزشی در شرایط کرونا توجه زیادی شده است و اهم فعالیت‌های اجرا شده در راستای تقویت آموزش دانش‌آموزان بوده است، بنابراین زمان آن است که به برنامه‌های تربیتی دانش‌آموزان توجه ویژه شود.

مظفری افزود: با توجه به شرایط خاص کرونا و وضعیت قرمز استان تلاشهای معلمان مضاعف شده است که در اینجا از زحمات تمام معلمان قدردانی می‌ کنم. در تلاشیم در راستای اجرای عدالت آموزشی بسته‌های آموزشی خاصی را در مناطق محروم توزیع کنیم. بنده تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا بتوانم عدالت آموزشی را در مناطق محروم اجرا کنم و بسته های آموزشی را برای دانش آموزانی که به هر دلیلی نمی توانند به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند فراهم سازم.

مظفری در ادامه گفت: برنامه‌های آموزش و پرورش نیاز به همیاری تمام اصناف دارد که امیدوارم همه‌ معلمان، اصناف سیاسی، روسای ادارات و دوستان در اجرای این برنامه‌ها یاور و همراه ما باشند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=269333

ثبت نظر

-