استقلال نقره‌داغ شد/ حکم پرونده استراماچونی صادر شد

  • کد خبر : 268393
  • 22 آبان 1399 - 8:32
استقلال نقره‌داغ شد/ حکم پرونده استراماچونی صادر شد

 

 

حکم پرونده استراماچونی به استقلال رسید/ جریمه یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورویی توسط فیفا - بیتوته

استقلال نقره‌داغ شد
به گزارش نیوز:  باشگاه استقلال که به تازگی با پرداخت بدهی‌‌های خارجی خود پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش را باز کرده بود، امروز (چهارشنبه) با شکایت آندره‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیای پیشین خود روبه‌رو شد.

حکم پرونده استراماچونی صادر شد

در این رأی، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو بابت مطالبات استراماچونی محکوم شده است. مسئولان استقلال بلافاصله پس از رسیدن این حکم جلسه‌ای را برگزار کردند تا لایحه دفاعی خود را برای شکایت به دادگاه ورزشی CAS ارائه کنند.

استقلال در حالی محکوم شده است که احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال بارها تأکید کرده بود که رأی مربوط به شکایت استراماچونی جریمه‌ای نزدیک به دو میلیون یورو را به دنبال خواهد داشت.

آیا مدافع برزیلی سابق استقلال می‌تواند این باشگاه را به دردسر بیاندازد؟

لئوناردو پادوانی که به شکل بسیار دراماتیکی دوران فوتبالش به پایان رسید، درخواست عجیبی از باشگاه استقلال داشته است.

کل مطالبات این بازیکن از استقلال ۱۴۰ هزار دلار بود که مدیران این باشگاه آنقدر در پرداخت مطالبات این بازیکن تعلل کردند که او هنوز نتوانسته ۱۰۰ هزار دلار از طلبش را بگیرد تا مجبور شود از طریق شکایت به فیفا پیگیر مطالباتش باشد.

حدود ۵ ماه قبل بود که اعلام شد پادوانی به دنبال گرفتن غرامت ۹ میلیون یورویی از استقلال است. کاظم قیم مدیر روابط بین‌الملل استقلال، در آن مقطع درباره جزئیات شکایت پادو گفته بود:

او به‌ خاطر نقص عضو دائمی که برایش پیش آمده این‌طور عنوان کرده که دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند و از استقلال باید تا پایان سال بازیگری سالیانه مبلغی را دریافت کند که طبق محاسباتی که داشته مجموع آن می‌شود ۹ میلیون دلار. او حتی دوران مربیگری را هم محاسبه کرده و میانگین مجموع این ارقام را به‌عنوان غرامت از استقلال درخواست کرده است.

البته فیفا شکایت او از استقلال را رد کرد منتهی او شکایت را به دادگاه cas برده و آنطور که مددی سرپرست استقلال گفته، بازیکن سابق این درخواست غرامتی ۹ میلیون یورویی داشته است.

در واقع پادووانی مبلغ همه قراردادهایی که در طول سالها می توانسته فوتبال بازی کند را محاسبه کرده و به استقلال ارائه کرده است. البته از ارقام ۵ تا ۶ میلیون یورو هم نام برده می شود که در نوع خود می تواند عجیب باشد.

با اخبار ورزشی نیوز همراه باشید…

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=268393

ثبت نظر

-