ترخیص ۵۰۰۰ موتورسیکلت رسوبی طی ۷۲ ساعت

  • کد خبر : 268189
  • 22 آبان 1399 - 5:31
ترخیص ۵۰۰۰ موتورسیکلت رسوبی طی ۷۲ ساعت

چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ – ۲۳:۲۷

رئیس پلیس راهور ناجا

تهران(پانا) – رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد در ۷۲ ساعت گذشته حدود ۵۰۰۰ موتورسیکلت‌ توقیفی از پارکینگ ها ترخیص شده اند.

سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از روند ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب شده از یکی از پارکینگ های شهر تهران گفت: یکی از معضلات اصلی ما، توقیف بیش از ۸۳۰ هزار موتورسیکلت بود که از سال ۹۰ در پارکینگ‌های سراسر کشور وجود دارند.

وی افزود: این موتورسیکلت‌ها در پارکینگ‌های ۱۳۴۷ شهر به دلایل مختلفی متوقف هستند که عمده‌ آن‌ها تخلفات رانندگی بوده است؛ موانعی در این راه وجود داشت که براساس تمهیداتی که اتخاذ شد، سرانجام تصمیم به ترخیص فوق العاده این موتورسیکلت‌ها گرفته شد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از ۱۸ آبان در سراسر کشور ابلاغ شد و بر اساس آن این تصمیم گرفته شد. هزینه‌ نگهداری موتورسیکلت در پارکینگ سالیانه حدوداً یک میلیون تومان است که با این طرح به ازای هر سال نگهداری چیزی حدود ۲۲۰ هزار تومان باید پرداخت شود. ما از رانندگان و مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌خواهیم که از این فرصتی که ایجاد شده، نهایت استفاده را کنند.

وی مطرح کرد: فرصت ترخیص این موتورسیکلت‌ها تا ۱۸ دی ماه سال جاری است که لازم است مالکان هرچه سریعتر اقدام به این کار کنند و در آینده نزدیک نیز چنین طرحی را برای ترخیص خودروهای توقیفی رسوبی اجرا خواهیم کرد.

هادیانفر ادامه داد: در ۷۲ ساعت گذشته حدود ۵۰۰۰ موتورسیکلت‌ توقیفی ترخیص شدند و ما پیش بینی می‌کنیم در چند روز آینده موتورسیکلت‌های بیشتری ترخیص شوند.

براساس گزارش سایت پلیس، هادیانفر در پایان تصریح کرد: درخواست ما از موتورسیکلت سواران این است که در ازای این مساعدت و کمکی که اجرا شده، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا دوباره موتورهایشان به پارکینگ‌ها بر نگردند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=268189

ثبت نظر

-