بیمارستان‌های گیلان کفاف کارگران و بازنشستگان را نمی‌دهند

  • کد خبر : 266897
  • 21 آبان 1399 - 15:07
بیمارستان‌های گیلان کفاف کارگران و بازنشستگان را نمی‌دهند

بیمارستان‌های گیلان کفاف کارگران و بازنشستگان را نمی‌دهند

دبیر اجرایی خانه کارگر تشکبلات گیلان به اتفاق روسای تشکل‌های کارگری با مدیر جدید درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایلنا، در دیدار روسای تشکل‌های کارگری با مدیر جدید درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان، حسن ایزدی (دبیر اجرایی خانه کارگر تشکیلات گیلان)، ضمن قدردانی از تلاش کادر درمان تامین اجتماعی استان در خدمات‌دهی به جامعه کارگری، به عمده مطالبات جامعه کارگری در خصوص درمان‌ کارگران‌ و بازنشستگان اشاره کرد و خواستار افزایش بیمارستان تامین‌اجتماعی در استان شد.


دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان در ادامه با اشاره به جمعیت ۴۹ درصدی افراد کارگر و بازنشسته در استان که نیمی از جمعیت استان‌ را تشکیل می‌دهند، افزود: وجود یک‌ بیمارستان‌ با توجه به حجم گسترده جامعه کارگری را در مقایسه با استان همجوار یعنی مازندران که دارای شش بیمارستان است، کفاف بحث درمان کارگران و بازنشستگان را نمی‌دهد. 


دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان در خاتمه خواستار توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) رشت و راه‌اندازی بخش قلب در این بیمارستان شد.


غلامرضا خوالگر (ریاست شوراهای اسلامی کار استان‌) نیز خواستار افزایش تعداد بیمارستان‌های تامین اجتماعی برای خدمات دهی به قشر زحمتکش کارگران و بازنشستگان شد.


رضا قنبرپور (سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان) با بیان اینکه استان گیلان در زمینه توسعه مراکز درمانی نسبت به جمعیت بیمه شده و همچنین استانهای مشابه در شرایط خوبی نیست، اظهار داشت: اولویت مهم مدیریت درمان استان گیلان توسعه کمی و کیفی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به منظور بهره‌مندی عادلانه بیمه‌شدگان مناطق دوردست استان از خدمات درمانی تخصصی رایگان تامین اجتماعی است.


سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان توسعه خدمات درمانی درتنها بیمارستان ملکی استان را خاطرنشان شد و اظهار داشت: به زودی ساخت مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب در بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آغاز خواهد شد. همچنین با توجه به اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) در ابتدای مسیر ورودی شهر رشت قرار دارد، به بزودی با ارزیابی‌هایی که انجام گرفته است، بخش تروما و تصادفات در این بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد.


وی اظهارداشت: به زودی تجهیز مرکز درمانی تامین اجتماعی آستانه اشرفیه و تجهیز ساختمان جدید پلی کلینک تخصصی انزلی برای ارائه خدمات درمانی به جامعه کارگری و بیمه‌شدگان انجام خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=266897

ثبت نظر

-