لونی: موانع کیفی سازی آموزش باید شناسایی و برطرف شود

  • کد خبر : 265625
  • 21 آبان 1399 - 0:05
لونی: موانع کیفی سازی آموزش باید شناسایی و برطرف شود

سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۶

آموزش و پرورش منطقه چهار

تهران (پانا) – محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در نشست با مدیران مدارس متوسطه دوره دوم دخترانه بر تقویت و بهبود کیفیت آموزشی و رفع موانع مسیر آن تاکید کرد.

نشست مدیر و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه چهار، با مدیران مدارس متوسطه دوره دوم دخترانه، با هدف تحلیل نتایج آماری سال تحصیلی گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی در دبیرستان فرهنگ آل یاسین برگزار شد.

در این جلسه لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار، ضمن تشکر از مدیران و زحمات آنان در شرایط سختی که سپری می شود و با اشاره به سخنان رهبر پیرامون توجه به مدارس دولتی گفت: سال گذشته جایگاه آموزشی منطقه چهار در رده ای نبود که باید باشد. مدارس منطقه چهار پتانسیل ها و ظرفیت هایی دارد که انتظار می رود در بحث کیفیت آموزشی جایگاه مطلوبی در کشور داشته باشد لازم است این پتانسیل ها شناسایی و در مسیر بهبود کیفیت آموزشی تقویت شود.

وی ادامه داد: لازم است مدیران ارجمند ضمن هم افزایی و تعامل مستمر و منظم با کارشناسان حوزه آموزش موانعی را که باعث عدم ارتقای پیشرفت آموزشی می شود شناسایی و برطرف نمایند ما در سال تحصیلی هستیم که تعامل حداکثری و وقت گذاری حداکثری لازمه موفقیت هستند.

لونی بیان کرد: با توجه به تغییر نوع آموزش ها از حضوری به مجازی باید برنامه های مدیران در مدارس هدفمند، خلاق و منسجم باشد و بتواند تمام نیاز های آموزشی دانش آموزان را پاسخ دهد.

روزبهانی، معاون آموزش متوسطه ضمن ارائه گزارشی از تحلیل نتایج امتحانات سال گذشته از ارتقای سی پله ای منطقه چهار در پیشرفت آموزشی در کشور خبر داد و اظهار کرد: در نتایج اعلام شده ارتقای دو و ۴۵ صدم در امتحانات کتبی داشتیم که امیدواریم با هدف گذاری منطقه در راستای بهبود کیفیت آموزشی این رقم در امسال به رقم قابل توجهی برسد و لازمه آن تعامل و هم اندیشی مدیران با یکدیگر در راستای هم افزایی و ارائه راهکار در این امر است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=265625

ثبت نظر

-